پنه‌لوپه آن میلر نقش نانسی ریگان را در فیلم Reagan بازی می‌کند

20 October 2020 - 14:30

پنه‌لوپه آن میلر (Penelope Ann Miller) نقش نانسی ریگان را در فیلم زندگی نامه رئیس جمهور سابق، رونالد ریگان بازی می‌کند که دنیس کوید (Dennis Quaid) بازیگر نقش اول آن است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم در حال حاضر در اوکلاهوما در حال تولید است و جان ووت (Jon Voight) و رابرت داوی (Robert Davi) دیگر بازیگران آن هستند.

شان مک‌نامارا (Sean McNamara) کارگردان فیلم موفق Soul Surfer در حال کارگردانی این درام است که کمپانی Rawhide Pictures و مارک جوزف (Mark Joseph) آن را تولید می‌کنند. جوزف قبلا مستند No Safe Spaces کاری از کمپانی First Amendment را ساخته و درام The Vessel را تولید کرده است.

هاوارد کلوسنر (Howard Klausner) فیلم‌نامه کار را نوشته و آن را از کتاب The Crusader: Ronald Reagan and the Fall of Communism نوشته پل کنگور (Paul Kengor) اقتباس کرده است.

این فیلم داستانِ زندگی ریگان از نگاه مامور KGB، شخصیت تخیلی، است که بازیگری که مدیر SAG و سپس شهردار کالیفرنیا و رئیس جمهور ضد کمونیسم در هالیوود می‌شود را دنبال می‌کند. داوی نقش لئونید برژنوف را ایفا می‌کند که سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ حاکم اتحادیه شوروی بوده است. ووت نیز نقش مامور KGB را ایفا خواهد کرد.

نانسی ریگان بازیگری بود که همسر دوم ریگان شد و وقتی او رئیس جمهور شد فرست لیدی کاخ سفید شد. یکی از نقش‌های سیاسی او ایجاد کمپین ضد مواد در آن مدت بود.

میلر بازیگر قدیمی سینماست که در فیلم‌های Carlito’s Way, Kindergarten Cop و The Shadow بازی کرده و در فیلم برنده اسکار The Artist و فیلم Birth of a Nation نیز دیده شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.