دو پتل به فیلم جنایی Chippendales پیوست

20 October 2020 - 15:00

دو پتل (Dev Patel) قرار است در فیلمی درباره قتل‌های شخصیت مرد فرنچایز Chippendales ایفای نقش کند. این فیلم درباره ظهور و افول  بانرجی در جستجوی رویای آمریکایی از پیدایش کمپانی چند میلیون دلاری Chippendales است که متهم به مشارکت در قتل سه تن از همکارانش شد. بانرجی نه تنها چند آدمکش برای قتل رقیبان Chippendales استخدام کرده بود بلکه برای قتل رقصنده کمپانی خود، نیک دنویا نیز نقشه کشیده بود. این فیلم شریک بانرجی، پل اسنیدر، همسر و قاتل مدل Playboy، دوروتی استراتن، و چند نفر دیگر که در تاریخ خشونت آمیز Chippendales نقش داشتند، را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به گزارش سایت خبری ددلاین، پتل و کارگردان فیلم، کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) که فیلم I, Tonya و Cruella را ساخته، به این پروژه پیوسته‌اند. پتل نقش سومن استیو بانرجی را ایفا خواهد کرد که مهاجر هندی بود که کلوب لس‌آنجلس را اواخر دهه ۷۰ خریداری کرد و آن را به Chippendales تبدیل کرد که اولین کلوب مردانه در آمریکا بود.

دو پتل بعد از بازی در فیلم Slumdog Millionaire در چندین فیلم پرفروش دیگر بازی کرده است. او برای بازی در فیلم Lion در سال ۲۰۱۶ تحسین شد و اخیرا در کمدی The Personal History of David Copperfield بازی کرده است. با این فیلم و فانتزی جدید The Green Knight که احتمالا سال آینده اکران می‌شود، پاتل با کارگردانان بااستعدادی همکاری خواهد داشت.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.