تولید فصل دوم سریال Away توسط نتفلیکس لغو شد

20 October 2020 - 15:30

نتفلکیس تصمیم گرفته است که تولید فصل دوم سریال درام فضایی Away را با بازی هیلاری سوانک (Hilary Swank) لغو کند. این تصمیم کمی بعد از منتشر شدن فصل اول در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) گرفته شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هنگام تصمیم‌گیری درباره تمدید یا لغو فصل دوم این سریال، نتفلیکس هزینه‌های این سریال را تجزیه تحلیل کرد. سریال Away چند هفته را در جایگاه ۱۰ رتبه برتر بینندگان میان سریال‌های در حال پخش در Nielsen گذراند و در اولین هفته انتشار کامل در رتبه ۲ قرار گرفت.

سریال Away که ساخته اندرو هیندریکر (Andrew Hinderaker) است دارای ستاره مطرح سینما، یعنی سوانک، در نقش اما گرین است که یک فضانورد آمریکایی، می‌باشد. گرین در حالی که برای سرپرستی یک گروه بین‌المللی در اولین ماموریت رفتن به مریخ آماده می‌شود، باید تصمیم خود را برای پشت‌سر‌گذاشتن همسرش، با بازی جاش چارلز (Josh Charles)، و دختر نوجوانش، با بازی تالیثا بیتمن (Talitha Bateman)، در زمانی که بیشترین نیاز را به او دارند،بگیرد. با سخت شدن شرایط سفر این گروه، پویایی شخصی و تاثیر دور بودن از عزیزانشان در زمین به طور فزاینده‌ای پیچیده می‌شود.

تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده هیندریکر، مجری پروژه جسیکا گلدبرگ (Jessica Goldberg)، جیسون کتیمز (Jason Katims)، مت ریوز (Matt Reeves)، ادوارد زوئیک (Edward Zwick)، سوانک، آدام کاسان (Adam Kassan) و جنی مولین (Jeni Mulein) است. استودیو مسئول ضبط این سریال نیز Universal Television می‌باشد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.