فیلمبرداری «پایتخت ۵» از یونان آغاز می‌شود

26 December 2016 - 12:05

کارگردان مجموعه پایتخت عنوان کرد: «پایتخت ۵» را احتمالا از یونان یا کشور دیگری شروع می‌کنیم و بعد به ایران خواهیم آمد و قصه‌ را اینجا ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، وقتی نام سیروس مقدم برای دریافت تقدیرنامه‌اش به عنوان یک هنرمند ملی متولد خوزستان در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در اهواز خوانده شد، او به روی سن دوید؛ درست مثل یک جوان پرشور و شوق. وی گفت و گویی با فارس نیز داشته است که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانیم:

 «پایتخت۵» را احتمالا از یونان یا کشور دیگری شروع می‌کنیم و بعد به ایران خواهیم آمد و قصه‌ را اینجا ادامه می‌دهیم. شخصیت‌های جدید هم به این سریال اضافه می‌شوند. ماجرای اصلی از این قرار است که خانواده‌‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی مانند یونان در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند. شاید همین موارد برای موسسه اوج هم جذاب بوده و سرمایه‌گذاری کرده است.

در حالی که سریال «هنگامه بیداری» زیرنظر مقدم مراحل تحقیق و نگارش فیلمنامه را می‌گذراند، او در تدارک تولید «پایتخت۵» است و سریال «علی‌البدل» را در نوبت پخش دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.