کتلین ترنر به فصل سوم سریال The Kominsky Method پیوست

20 October 2020 - 16:30

کتلین ترنر (Kathleen Turner) به بازیگران فصل سوم و آخر سریال کمدی The Kominsky Method پیوسته تا نقش مقابل مایکل داگلاس (Michael Douglas) را بازی کند. او نقش خود همسر سابق سندی را بازی می‌کند که فصل دوم در همین نقش بازیگر مهمان سریال بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اضافه شدن ترنر به بازیگران سریال، همکاری مجدد او با داگلاس را رقم می‌زند. این دو پیش‌تر در فیلم‌های کلاسیک Romancing The Stone, Jewel of the Nile و War of the Roses هم‌بازی بوده‌اند. او می‌تواند جای خالی آلن آرکین (Alan Arkin) که پارتنر داگلاس در دو فصل اول سریال بود را پر کند.

شخصیت رز والندر دکتر توانمندی است که با رابطه بی ثباتی با سندی دارد. رز به لس آنجلس رفته تا پیش دخترش میندی با بازی سارا بیکر (Sarah Baker) باشد.

سریال The Kominsky Method ساخته چاک لور (Chuck Lorre) به تهیه کنندگی ال هاگینز (Al Higgins) و داگلاس است. این سریال تولید مشترک Chuck Lorre Prods و Warner Bros. Television است.

ترنر بازیگر نامزد اسکار، مهمان سریال کمدی Mom بوده و در قسمت These Old Bones سریال Hearstrings بازی کرده است.

دو فصل اول سریال The Kominsky Method درباره سندی کامینسکی با بازی داگلاس که مربی بازیگری پا به سن گذاشته‌ای است و مدیر برنامه‌ و دوستش نورمن نیولندر با بازی آرکین بود. در فصل دوم این دو با چالش‌های جدیدی در لس‌آنجلس مواجه شدند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.