تولید سریال Americanah در شبکه HBO Max متوقف شد

21 October 2020 - 11:00

تولید سریال Americanah ادامه پیدا نخواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال محدود به مدتی طولانی پروژه شخصی و مورد علاقه لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong) بوده است که او قرار بود علاوه بر اینکه در این سریال نقش‌آفرینی کند تهیه‌کننده اجرایی آن نیز باشد. این سریال بر اساس رمان پرفروش چیماماندا انگزی آدیچی (Chimamanda Ngozi Adichie) قرار بود ساخته شود. همکار لوپیتا نیونگو در فیلم Black Panther با نام دانای گوریرا (Danai Gurira) قرار بود که علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه قسمت اول این سریال، مدیر این سریال نیز باشد.

بر اساس گفته‌های منابع داخلی، علت رو به جلو حرکت نکردن تولید این پروژه، خروج لوپیتا نیونگو از این سریال به علت تداخل در برنامه‌هایش بوده است.

سریال Americanah قرار بود که در ۱۰ قسمت ساخته شود. این سریال بازیگرهای خود را انتخاب کرده بود و آماده بود که ساخته شود که بعداً با شیوع ویروس کرونا که تولید فیلم‌ها و سریال‌ها را در ماه مارس متوقف کرده بود روند ساخت آن نیز متوقف شد. تأخیر در تولید این سریال به علت متوقف شدن روند ساخت آن باعث شد که برنامه‌های کاری بازیگرهای اصلی این سریال به هم بریزد.

این سریال داستان حماسی ایفیملو (با بازی لوپیتا نیونگو)، یک خانم جوان، زیبا و با اعتماد به نفس که در کشور نیجریه بزرگ شده است را روایت می‌کند که عاشق همکلاسی‌اش با نام اوبینزه شده است. او که در کشوری با فرمانروایی ارتش زندگی می‌کند با رفتن اوبینزه به آمریکا او هم تصمیم می‌گیرد که به آمریکا برود که در آنجا علی رقم موفقیت‌های علمی‌اش، او برای اولین بار این موضوع را تجربه می‌کند که سیاه‌پوست بودن در آمریکا به چه معنی است. اوبینزه آرام و متفکر این امید را دارد که به او برسد ولی به علت حادثه تروریستی ۱۱ سپتامبر مرزهای آمریکا بسته شده و او مجبور به زندگی پرمخاطره در لندن می‌شود.

از دیگر بازیگرهایی که قرار بود در این سریال نقش‌آفرینی کنند می‌توان اوزو ادوبا (Uzo Aduba)، کوری هاکینز (Corey Hawkins)، زکری مامو (Zackary Momoh)، تیرنی اوینوسی (Tireni Oyenusi) را نام برد.

منبع:‌ ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.