احتمال حضور دومینیک وست در نقش شاهزاده چارلز سریال The Crown

21 October 2020 - 12:30

بازیگر سریال‌های The Wire و The Affair، دومینیک وست (Dominic West)، در حال مذاکره با کمپانی‌های Left Bank Pictures و نتفلیکس است تا نقش پرنس چارلز را درفصل ۵ و ۶ درام سلطنتی The Crown بازی کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

منابعی به خبر‌گزاری Deadline اطلاع دادند که وست برای این نقش انتخاب شده است ولی معامله هنوز به طور کامل انجام نشده است. این خبر بر روی چند روز پر تنش گذشته برای این بازیگر متاهل که طی آن خبر‌هایی از او و همبازی‌اش لیلی جیمز (Lily James) در فیلم The Pursuit of Love پخش شد، پوششی می‌گذارد.

در کمال طنز، وست در حالی نقش پرنس چارلز را بازی می‌کند که معلوم شد وی هنگام ازدواج پرنسس دایانا، با کامیلا پارکر بولز (Camilla Parker Bowles) رابطه دارد. پارکر بولز اکنون همسر دوم چارلز است.

وست بخش چشمگیر و جذاب دیگری برای دو فصل پایانی این سریال خواهد بود. از ایملدا استنتون (Imelda Staunton) به عنوان ملکه الیزابت دوم جدید نام برده شده است، در حالی که لسلی مانویل (Leslie Manville) نقش پرنسس مارگارت را بازی می‌کند و جاناتان پرایس (Jonathan Pryce) نیز نقش شاهزاده فیلیپ را بازی می‌کند.

کمپین تبلیغاتی نتفلیکس در هفته اخیر برای فصل چهارم سریال The Crown کاملا فعال بوده است تا اعلام دارد که ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) این سریال پخش خواهد شد. این آخرین باری است که الیویا کلمن (Olivia Colman) به عنوان ملکه بازی می‌کند و این فصل برای اولین بار معرف پرنسس دایانا، با بازی بازیگر تازه‌وارد اما کورین (Emma Corrin)، است.

اولین بار خبرگزاری بریتانیایی The Sun گزارش داد که وست برای بازی در سریال The Crown آماده می‌شود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.