تریلر فصل دوم سریال For Life منتشر شد

21 October 2020 - 21:30

فصل جدید سریال درام For Life آرون والاس را نشان داده و پوستر هنری فصل دوم سریال شبکه ABC منتشر شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این تیزر والاس با بازی نیکولاس پیناک (Nicholas Pinnock) را خارج از میله‌های زندان با این تگ‌لاین نشان می‌دهد: هیچوقت دست از تلاش نکش.
این شعار در ابتدای تریلر فصل دوم دیده می‌شود که کرتیس جکسون (Curtis Jackson) ملقب به ۵۰ سنت آن را تولید کرده است.

در این تریلر، والاس به دوست نزدیکش قول می‌دهد تجربه زندان را هیچوقت فراموش نکند. این تریلر نگاهی هم بر زندگی بعد از زندان او دارد.
این سریال الهام گرفته از زندگی آیزاک رایت جونیور است که اشتباها گناهکار و متهم شده بود اما موفق شد خود را از اتهامی که به او زده شده بود تبرئه کند و وکیل تسخیری شود. فصل اول سریال والاس را در حال دفاع از خود و دیگر دوستانش در دادگاه نشان می‌داد.

هنک استینبرگ (Hank Steinberg) تهیه کننده اجرایی سریال در مصاحبه‌ای گفته بود که آرون در فصل دوم از زندان آزاد می‌شود. خط داستانی سریال به شیوع ویروس کووید ۱۹ و اعتراضات سیاه پوستان نیز می‌پردازد.

سریال For Life بی‌عدالتی و نژاد پرستی سیستم قانونی آمریکا و خطاهایی که در سیستم زندان رخ می‌دهند را نشان می‌دهد، موضوعاتی که بخشی از حرف یک ملت در اعتراضات نژاد پرستی در آمریکا به دنبال مرگ جورج فلوید است.

نیم فصل این سریال ۱۸ نوامبر پخش خواهد شد و در حال فیلم‌برداری در نیویورک است. تولید سریال بعد از دو هفته وقفه بخاطر کرونا از سر گرفته شد.

پیناک، ایندیرا وارما (Indira Varma)، جوی بریانت (Joy Bryant)، دوریان میسیک (Dorian Missick) و تایلا هریس (Tyla Harris) بازیگران سریال به همراه بوریس مک‌گیور (Boris McGiver)، مری استوارت مسترسون (Mary Stuart Masterson) و تیمونی باسفیلد (Timothy Busfield) هستند.

استینبرگ، رایت جونیور، جکسون و کمپانی تولید G-Unit Film & Television به همراه رابینسون و گرینسپن از Doug Robinson Productions و راسل فاین (Russell Fine) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

تریلر فصل دوم سریال را در کانال یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.