تریلر فیلم Jiu Jitsu با بازی نیکولاس کیج منتشر شد

21 October 2020 - 22:00

نیکولاس کیج (Nicolas Cage) فیلم علمی تخیلی و هنرهای رزمی جدیدی در راه دارد که تریلر آن به تازگی منتشر گردیده است که می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید. همانند بیشتر فیلم‌های مدرن کیج، اتفاقات زیادی در تیزر Jiu Jitsu شاهد هستیم. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.
این فیلم به کارگردانی دمیتری لوگوتیس (Dimitri Logothetis) و به قلم لوگوتیس و جیمز مک‌گراث (James McGrath) داستان کیج بعنوان شمشیر زن و مبارز و واعظ Jiu Jitsu است.

آلین موسی (Alain Moussi)، فرانک گریلو (Frank Grillo)، ریک یون (Rick Yune)، مری آوگروپولوس (Marie Averopoulos)، جوجو چان (Juju Chan) و تونی جا (Tony Jaa) بازیگران فیلم هستند.

این تریلر دو دقیقه‌ای فضا را در یک ثانیه و یک ماه نشان می‌دهد. یک ستاره دنباله‌دار هر شش سال از کنار زمین عبور می‌کند و وقتی این اتفاق می‌افتد، یک پورتال باز می شود که یک آدم فضایی از کهکشان برای مبارزه با مبارزین انتخابی جوجیتسو می‌آید. شخصیت کیج، ویلی، اگر با این آدم فضایی نجنگد او در زمین می‌ماند و همه چیز را نابود می‌کند.

این تریلر همه چیز دارد: مبارزات هنرهای رزمی دیوانه کننده، اسلحه، چاقو، شمشیر  و آدم فضایی که جوجیتسو بلد است اما گجت‌های فضایی دارد و در نهایت مبارزه بزرگی بین شخصیت کیج و این موجود خارجی اتفاق می‌افتد.

فیلم Jiu Jitsu قرار است ۲۰ نوامبر در سینماهای منتخب اکران شده و بصورت دیجیتالی نیز پخش گردد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.