سریال The Last O.G برای فصل چهارم تمدید شد

21 October 2020 - 23:00

سریال The Last O.G با بازی تریسی مورگان (Tracy Morgan) برای فصل چهارم تمدید شده است. شبکه TBS این سریال کمدی بسیار تحسین شده را تمدید کرد. اوون اسمیت (Owen Smith) نویسنده، کمدین و تولید کننده هالیوود، شورانر این فصل خواهد بود. اسمیت جایگزین کینن ایوری وایانس (Keenen Ivory Wayans) شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبری مبنی بر حضور تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) در این سریال اعلام نشده است. از همان فصل اول سریال شایعاتی وجود داشته که او سریال را ترک خواهد کرد. امروز شبکه TBS اشاره‌ای به بازگشت این بازیگر در فصل چهار سریال نکرد.

سریال The Last O.G ساخته جوردن پیل (Jordan Peele) و داستانِ تری با بازی مورگان است که قبلا خلافکار بوده و وقتی بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود می‌بیند دنیا خیلی تغییر کرده است. او بعد از پیدا کردن مکانی برای زندگی و کاری برای درآمد؛ با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شود و تلاش می‌کند در بروکلین راه خود را هموار سازد.

این سریال نمرات بالایی اخیرا گرفته و فصل جدیدش ۲۰ میلیون مخاطب در پلتفرم‌های دیجیتالی داشته است.

سم لینسکای (Sam Linsky) و آدرین اوریدن (Adrienne O’Riain) مدیران شبکه TBS, TNT و truTV اظهار داشتند:

این سریال در هر فصل به شدت بامزه باقی مانده و در عین حال تلخ است. تریسی مورگان دنیا را با شوخ طبعی خود شگفت زده کرد درحالیکه اوون اسمیت محدودیت‌های زندگی واقعی را پشت سر گذاشت. بی صبرانه منتظر فصل چهار سریال هستیم.

مورگان نیز گفته:

خیلی خوشحالم که فصل دیگری از The Last O.G ساخته می‌شود و تمام تلاشم را خواهم کرد تا شادی را به خانه‌های مردم ببرم و از برگشت به کار خوشحالم و برای بهتر شدن دنیا هر کاری می‌کنیم.

اسمیت فیلم‌نامه Black-ish, Surbvivor’s Remorse, The Arsenio Hall Show, Whitney و The Nightly Show را نوشته است. او بعنوان کمدین در The Late Show with Stephen Colbert, Conan, Laff Mobb’s Laff Tracks حضور داشته است.
اسمیت نیز گفته:

من یکی از طرفداران این سریال بودم همیشه و خوشحالم فرصتی دست داد تا تولید را برعهده گرفته و با بازیگران و عوامل فیلم همکاری داشته باشم. بی صبرانه منتظر داستان‌هایی هستم که سیاه پوستان را به شیوه‌ای نشان می‌دهند که نه فقط کمدی بلکه واقعی هستند.

مورگان، پیل از کمپانی Monkeypaw Productions؛ اریک و کیم تاننبوم (Eric and Kim Tannenbaum) از کمپانی The Tannenbaum؛ اوون اسمیت و استیو است (Steve Ast)؛ جیسون وانگ (Jason Wang) از کمپانی The Tannenbaum و وین رزنفلد (Win Rosenfeld) از Monkeypaw Productions تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.