سریالی از فیلم قدیمی Smokey and the Bandit ساخته خواهد شد

22 October 2020 - 11:30

بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر، با اینکه در حال حاضر دیوید گوردون گرین (David Gordon Green) مشغول توسعه سریال Hellraiser کلیو بارکر (Clive Barker) برای تلویزیون است، او فرنچایز فیلم قدیمی و نمادین دیگری با نام Smokey and the Bandit پیدا کرده است که می‌خواهد سریالی را بر اساس این فیلم اکشن کمدی بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او با کمک و همکاری برایان سایدز (Brian Sides) که سریال Alaska: The Last Frontier را در کارنامه خود دارد، قرار است که فیلم‌نامه این سریال و تبدیل این فیلم کلاسیک ۱۹۷۷ به دنیای مدرن را با همکاری یکدیگر بنویسند. علاوه بر دیوید گوردون گرین و برایان سایدز، تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر این سریال شامل دنی مک‌براید (Danny McBride)، جودی هیل (Jody Hill)، برندون جیمز (Brandon James) تهیه‌کننده اجرایی سریال‌های مانند The Righteous Gemstones و Vice Principals از طریق کمپانی خود با نام House Pictures banner، ست مک‌فارلن (Seth MacFarlane) و اریکا هاگینز (Erica Huggins) از کمپانی Fuzzy Door Productions می‌باشند.

دیوید که گوردون گرین که در ایالت تگزاس آمریکا بزرگ شده است درباره ساخت این سریال گفت:

با بزرگ شدن در جنوب (آمریکا)، Smokey and the Bandit فرانچایز نمادینی برای من بوده است. میراث این کاراکترها که خودستایی و گستاخانه صحبت کردن با یکدیگر است مرا بسیار هیجان‌زده کرده است تا به آن بپردازم.

دیوید گوردون گرین علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال، قرار است که به پشت دوربین برود و قسمت اول این سریال را کارگردانی کند که در حال حاضر هیچ شبکه‌ای هنوز برای پخش آن انتخاب نشده است ولی این سریال توسط کمپانی Universal Content Productions قرار است ساخته شود. دیوید گوردون گرین با همکاری ست مک‌فارلن و کمپانی Fuzzy Door Productions نیز در حال حاضر در حال کار بر روی دو سریال با نام‌های The Winds of War و Skywatch و ساخت پروژه‌ای مربوط به Little Rock Nine با قراردادی نه رقمی که در ژانویه امضا کرده‌اند هستند.

اریکا هاگینز رئیس کمپانی Fuzzy Door Productions درباره ساخت این سریال گفت:

زمانی که Universal Content Productions اسم فیلم Smokey and the Bandit را آوردند ما به سرعت جذب آن شدیم. ما می‌دانستیم که باید به موقعیتی که این فیلم در آن جریان داشت (که در جنوب آمریکا بوده است) پایبند باشیم. علاقه‌مندی سریع دیوید گوردون گرین به این پروژه و دیدگاه منحصر به فرد او و علاقه او به فیلم اصلی ساختن این سریال را ممکن کرد. فیلم Smokey and the Bandit زمانی که اکران شد فیلم بسیار جالبی در آن دوره بود و ما امیدوار هستیم که همان حسی که در فیلم وجود داشت را در این سریال نیز به وجود آوریم.

این فیلم با بازی برت رینولدز (Burt Reynolds) و سالی فیلد (Sally Field) در سال ۱۹۷۷ اکران شد که در همان سال تبدیل به فیلم بسیار موفقی برای استودیو سازنده‌اش نیز شد. این فیلم توانست با بودجه ۴.۳ میلیون دلاری فروش ۳۰۰ میلیون دلاری را کسب کند که با این فروش این فیلم در آن سال تبدیل به دومین فیلم پرفروش در آمریکا پس از فیلم Star Wars شد. دو فیلم دیگر از ادامه این فیلم و سریال اسپین آفی از آن نیز ساخته شد که باعث به وجود آمدن فرنچایز این فیلم شد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.