کاراکترهایی قدیمی در سریال The Falcon and the Winter Soldier حضور خواهند داشت

22 October 2020 - 12:00

در طی مصاحبه جدیدی در پادکست Script Apart، کارگردان سریال The Falcon and the Winter Soldier و سازنده فیلم John Wick دریک کولستاد (Derek Kolstad) سرانجام درباره این سریال جزئیات و اطلاعات جدیدی را مشخص کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او اعلام کرد که در این سریال بینندگان شاهد بازگشت برخی از کاراکترهای قدیمی دنیای سینمایی مارول هستند و در عین حال به کاراکترهای ثانویه نیز بیشتر پرداخته خواهد شد.

دریک کولستاد دراین‌باره گفت:

چیزی که من خواهم گفت این است که کاراکترهایی از اوایل به وجود آمدن دنیای سینمایی مارول وجود دارند که در این سریال دوباره دیده خواهند شد. ما آن‌ها را طوری لایه‌بندی کرده‌ایم و دوباره آن‌ها را به وجود آوریم که ساختار داستان را تغییر خواهند داد. این کار ما بسیار فوق‌العاده است.

او همچنین به گفته خود اضافه کرد که:

این چیزی است که من می‌گویم: بزرگ شدن. همه به کاراکتر رابین بد و بیراه می‌گویند. ولی رابین بزن‌بهادر عالی است و او در کمیک‌ها هم این چنین است. ما کاراکترهای ثانویه را برداشته و آن‌ها را در نقش اصلی قرار دادیم و در نتیجه این کاراکترها بهتر خواهند شد. این کاراکترها بسیار جالب هستند. در بطن این کاراکترها ‌انسانیت بیشتر، اشتیاق بیشتر و رنج کشیدن بیشتری وجود دارد و آن‌ها برای پیدا کردن نقش خود در این دنیای خلق‌شده در این سریال بیشتر تلاش می‌کنند.

دریک کولستاد خالق فیلم John Wick علاوه بر به عهده گرفتن وظیفه کارگردانی این سریال به جمع گروه نویسندگی آن نیز اضافه شده است. با اینکه هنوز جزئیاتی از داستان این سریال فاش نشده است ولی به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد داستان آن وقایع پس از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame را روایت می‌کند.

آنتونی مکی (Anthony Mackie) و سباستین استن (Sebastian Stan) به ترتیب دوباره نقش‌های سم ویلسون و باکی بارنز را در این سریال ایفا خواهند کرد. بازیگران دیگر از جمله دنیل برول (Daniel Bruhl) در نقش هلموت زمو و امیلی ونکمپ (Emily VanCamp) در نقش شارون کارتر که هیچ‌کدام از این دو بازیگر پس از فیلم Captain America: Civil War که در سال ۲۰۱۶ اکران شد دیگر در دنیای سینمایی مارول دیده نشده‌اند به جمع بازیگران این سریال نیز اضافه خواهند شد.

قبلاً و در طی پنل استودیوهای مارول در مراسم D23 Expo 2019، مشخص شده بود که وایت راسل (Wyatt Russell) بازیگر سریال های Lodge 49 و Black Mirror به جمع بازیگران این سریال برای نقش‌آفرینی به عنوان مأمور آمریکایی اضافه شده است. از جمله بازیگران دیگری که در این سریال حضور خواهند داشت می‌توان میکی ایشیکاوا (Miki Ishikawa) بازیگر سریال The Terror: Infamy، دزموند چیام (Desmond Chiam) بازیگر سریال Now Apocalypse، کارل لامبلی (Carl Lumbly) بازیگر فیلم Doctor Sleep و سریال Supergirl، نوا میلز (Noah Mills) بازیگر سریال The Enemy Within را نام برد.

اگرچه سریال The Falcon and the Winter Soldier فقط قرار است ۶ قسمت داشته باشد ولی داستان آن به دنیای سینمایی مارول وصل خواهد شد. این سریال در ابتدا قرار بود که در ماه اوت (مرداد ماه) پخش شود که بعدها به خاطر تأخیر در روند ساخت آن به علت شیوع ویروس کرونا که منجر به بسته شدن موقتی ساخت تمام سریال‌ها و فیلم‌ها شد تاریخ پخش آن تغییر کرد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.