جان ویلیامز تا به حال هیچ یک از فیلم‌های جنگ ستارگان را تماشا نکرده است

26 December 2016 - 20:46

اگر به تاریخ فرانچایز جنگ ستارگان در سینما نگاه کنیم، عناصر زیادی برای تبدیل کردن این فیلم به عنوان یکی از بزرگترین و به یادماندنی فرانچایزهای تاریخ پیدا خواهیم کرد. یکی از این دلایل بدون شک موسیقی زیبا و عالی جان ویلیامز (John Williams) برای هفت قسمت ساخته شده از مجموعه‌ی جنگ ستارگان است. به نحوی موسیقی جان ویلیامز از به یادماندنی‌ترین جنبه‌های فرانچایز محسوب می‌شود. تاثیری که موسیقی جان ویلیامز بر روی فرانچایز جنگ ستارگان داشته است غیرقابل انکار است؛ تا جایی که نبود موسیقی ویلیامر در فیلم Rogue One با بازخوردهایی منفی از جانب طرفداران همراه شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همکاری ویلیامز با دیزنی و استدیوی لوکاس فیلم برای فیلم Star Wars: Episode VIII «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» ادامه خواهد داشت و ویلیامز بیان کرده است که مشتاق است تا باری دیگر برای شخصیت ری (Rey) آهنگ بسازد. در مصاحبه‌ای با سایت Mirror جان ویلیامز اعتراف کرد که تا به حال یک فیلم تکمیل شده از فرانچایز جنگ ستارگان را تماشا نکرده است. او توضیح داد که بعد از کار مشتاقانه بر روی هر فیلم به مقداری فضا نیاز پیدا می‌کرد.

من بعد از اتمام کارم رهایش می‌کردم. تا به حال هیچ یک از فیلم‌های نهایی آماده‌ شده برای اکران را نگاه نکرده‌ام و این موضوع حقیقت دارد. هنگام کار بر روی یک فیلم من با آن نسخه زندگی می‌کردم و این موضوع انرژی زیادی از من می‌گرفت. وقتی که کار تمام می‌شد از استدیو خارج می‌شدم و به خودم می‌گفتم که بالاخره تمام شد. باید بگویم که به این موضوع افتخار نمی‌کنم، ولی این نیز بخشی از کار است و بعد از تمام شدن کارم با جنگ ستارگان به سراغ فیلم دیگری می‌رفتم و با کارگردانانی مثل اسپیلبرگ (Spielberg) کار می‌کردم و هیچ علاقه‌ای به شنیدن موسیقی فیلم یا دیدن خود فیلم نداشتم.

انتظار می‌رود که جان ویلیامز بر روی قسمت نهم جنگ ستارگان نیز کار کند و به رکورد کار بر روی سه سه‌گانه دست پیدا کند. البته در مورد فیلم‌های اسپین‌آف از جنگ ستارگان به نظر می‌رسد که دیزنی به سراغ آهنگسازهای متفاوتی برود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.