استودیوی لجندری به دنبال اقتباس Buck Rogers است

22 October 2020 - 17:00

چهل سال از زمانی که مخاطبین Buck Rogers را روی پرده نقره‌ای دیدند، می‌گذرد و حالا استودیو Legendary Entertainment وارد مذاکره نهایی برای دستیابی به حقوق پخش این فیلم اقتباسی شخصیت فیلیپ فرنسس نولان (Phillip Francis Nowlan) شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم قرار است توسط دان مورفی (Don Murphy) و سوزان مونتفورد (Susan Montford) از طریق کمپانی Angry Films تولید شود و مورفی برای ساخت فیلم جدید از سال ۲۰۱۵ به این فیلم پیوسته و کمپانی Dille Family Trust در تلاش است کپی رایت راجرز را بدست آورد و همین باعث دعوای بین این دو شده است.

استودیو راجرز به دنبال توسعه باک راجرز به یک فرنچایز است که تبدیل به سریال تلویزیونی و همین طور سریال انیمه می‌شود.

فیلم Rogers ساخته نولان، سال ۱۹۲۸ اکران شد و داستانِ مرد قهرمانی است که در یک معدن ذغال سنگ در یک غار گیر افتاده و زمان را از دست داده و تقریبا ۵۰۰ سال بعد بیدار می‌شود وقتی که برای کمک به جنگ میان چند گروه خلافکار در آمریکا می‌رود.

جان اف دیل (John F. Dille) این شخصیت را وارد دنیای کمیک کرد و باک راجرز به محبوبیت رسید و اسباب بازی‌هایی از آن ساخته شد. این اقتباس از سال ۲۰۰۸ از وقتی فرانک میلر (Frank Miller) برای نویسندگی و کارگردانی‌اش به آن پیوست، استارت خورد اما بخاطد شکست تجاری و نقدی The Spirit کنسل شد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.