صداپیشگان سریال انیمیشنی The Harper House مشخص شدند

22 October 2020 - 17:00

شبکه CBS All Access صداپیشگان سریال کمدی انیمیشنی The Harper House کاری از برد نیلی (Brad Neely)، کیتی کرنتز (Katie Krentz) و CBS Studios و ۲۱۹Productions را مشخص کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ریا سیهورن (Rhea Seehorn)، جیسون لی (Jason Lee)، تاتیانا مسلانی (Tatiana Maslany) و رایان فلین (Ryan Flynn) صداپیشگان خانواده هارپر هستند. وی وی نوین (VyVy Nguyen)، لنس کرل (Lance Krall)، روبرتا کالیندرز (Roberta Colindrez)، تسا اسکارا (Tessa Skara)، جان اسپود مک‌کانل (John Spud McConnell)، کریس دیامنتوپولوس (Chris Diamantopoulos)، جوآنا هاوسمن (Joanna Hausmann)، گابوری سیدیب (Gabourey Sidibe)، نیما فانک (Nyima Funk) و گری آنتونی ویلیامز (Gary Anthony Williams) دیگر صداپیشگان سریال هستند.

سریال The Harper House ساخته نیلی است و داستان زنِ با اعتماد به نفسی است که تلاش می‌کند شرایط اجتماعی بالای خود و خانواده‌اش را بعد از دست دادن شغلش و نقل مکان از بالای شهر به پایین شهر حفظ کند. او برای پول جمع کردن به خانه قدیمی دوره ویکتوریایی هارپر می‌رود.

سیهورن صداپیشه دبی هارپر است که حس ملکه‌ها را در خانه دارد. لی صداپیشه فردی هارپر، پدر خانه نشین خانواده است. فردی کارهای خانه را انجام می‌دهد در حالیکه همسرش پول درمی‌آورد و چاره‌ای جز این ندارد. مسلانی صداپیشه اُلی هارپر، دختر برون‌گرا و خوش بین و سرکش خانواده است. او کاملا متفاوت از برادر دو قلوی ۱۱ ساله‌اش، تاد، است. فلین صداپیشه تاد هارپر است که پسر باهوش خانواده است. با اینکه اُلی با همه می‌جوشد اما تاد فقط با خانواده خودش خوب است.

سیدیب صداپیشه شونا بردلی، همکلاسی مکار و بدجنس اُلی و تاد است که خانواده‌اش روبروی خانه هارپر زندگی می‌کند. اعتماد به نفس و دانش او در تکنولوژی باعث ترس بزرگترها شده است. فانک صداپیشه کاترینا بردلی، صاحب شوخ طبع کتاب فروشی است. او که با همسایه‌های جدیدش رابطه خوبی ندارد، می‌پذیرد که خانواده هارپر شمال نشین بوده‌اند. ویلیامز نیز صداپیشه گنگ بردلی، پدر مغرور خانواده بردلی است که سرانجام خانواده هارپر را پدیرفته و با فردی دوست می‌شود.

نیون و کرال صداپیشگان مادر و پسر سریال، گوئن و جیم جو دنگ هستند. گوئن صاحب بازار و کافه ویتنامی است که خانواده هارپر آنجا می‌روند و جیم جو با بچه‌های هارپر همکلاس است. کالیندرز صداپیشه تونیا آکوستا، پرستار دوست دبی است، اسکارا و مک‌کانل صداپیشگان برنا و ددی دن هستند. دیامنتوپولوس نیز مدیر مدرسه بچه‌هاست که فرد مرموز و با اخلاقی است که با خانم گونزالز با صدای هاوسمن رابطه دارد. خانم گونزالز معلم مدرسه بچه‌های هارپر است که تازه معلم شده و می‌خواهد تمامی روش‌های تدریس را اجرا کند.

نیلی تهیه کننده اجرایی سریال به همرته کیتی کرنتز است. این سریال تولید CBS Eye Animation Productions, CBS Studios با مشارکت ۲۱۹Productions است. Titmouse استودیو این انیمیشن است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.