صحبت‌های بایونا درباره‌ی Jurassic World 2 را بخوانید

26 December 2016 - 21:00

بیشتر سینمادوستان جی.ای بایونا (J.A. Bayona) را برای فیلم Orphanage «یتیم خانه» می‌شناسند که اولین فیلم این کارگردان بود که در آمریکا محبوب شد، چیزی که به محبوبیت این فیلم کمک کرد وحشت و ترسی بود که در فیلم گنجانده شده‌بود. البته باید گفت که گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) تهیه‌کننده‌ی این فیلم بود که واقعاً وجودش بر روی هر فیلی تاثیر گذار است. با این وجود جی.ای بایونا همچنان کارگردانی ناشناخته است، ولی در آینده این موضوع تغییر خواهد کرد. زمانی که Jurassic World 2 «دنیای ژوراسیک ۲» در سینماهای جهان اکران شود همه درباره‌ی این کارگردان صحبت خواهند کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کالین ترورو (Colin Trevorrow) بعد از ساخت فیلم مستقل خود، Safety Not Guaranteed «ایمنی تضمین شده نیست»، کارگردانی اولین قسمت از دنیای ژوراسیک را بر عهده گرفت و حالا قرار است Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» را کارگردانی کند. فیلم A Monster Calls از جی.ای بایونا در طی چند هفته در سینماهای جهان اکران خواهد شد و به نظر می‌رسد که بایونا آماده باشد که تمام تمرکز خود را بر روی فیلم Jurassic World 2 « دنیای ژوراسیک ۲» بگذارد.

یکی از ایراداتی که به فیلم اول دنیای ژوراسیک گرفته شد این بود که شباهت بسیار زیادی به سه‌گانه‌ی اصلی داشت. بایونا در مصاحبه با The Playlist بیان کرد که فیلم او قرار است کاملاً متفاوت باشد.

بعد از اتمام فیلم The Impossible «غیرممکن» و A Monster Calls با خودم گفتم که حالا موقع انجام کاری جالب است. برای همین تصمیم گرفتم با اسپیلبرگ (Spielberg) بر روی فیلمی پر از دایناسور کار کنم. پروژه‌ای بسیار بزرگ‌تر از هر فیلم دیگری که بر روی آن کار کرده‌ام. به نظر من سخت‌ترین کار در هنگام ساخت فیلم پنجم از یک فرانچایز این است که باید عناصری جدید به فیلم اضافه کرد، آن هم به طوری که به فرانچایز هم وفادار باشیم. پس باید بین عناصر جدید و قدیم فیلم تعادل ایجاد بر قرار شود. به نظرم کار کالین عالی بود و توانست به این تعادل برسد. وقتی که او داستان را برای من تعریف کرد من شگفت زده شدم؛ چون داستان و روایتی در فیلم خواهیم دید که بسیار جدید است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا با به وجود آمدن تغییرات در این فرانچایز محبوب موافق هستید؟

منبع: screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.