تاریخ اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife تغییر کرد

23 October 2020 - 12:00

کمپانی Sony Pictures چهارشنبه این هفته اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم Ghostbusters: Afterlife از ماه مارس (اسفند ماه) به تاریخ ۱۱ جولای ۲۰۲۱ (۲۰ تیر ماه ۱۴۰۰) تغییر پیدا کرده است که این تاریخ دقیقاً همان هفته‌ای است که قسمت اول فیلم Ghostbusters در آن موقع در سال ۱۹۸۴ اکران شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم در حال حاضر جدیدترین فیلمی است که به خاطر وضعیت سینماها و شیوع گستره ویروس کرونا تاریخ اکران خود را دوباره تغییر داده است.

از بازیگران این فیلم می‌توان کری کون (Carrie Coon)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard)، مکینا گریس (Mckenna Grace)، آنی پاتس (Annie Potts)، ارنی هادسون (Ernie Hudson) و پل راد (Paul Rudd) را نام برد. فیلم Ghostbusters: Afterlife توسط جیسون رایتمن (Jason Reitman) کارگردانی و توسط ایوان رایتمن (Ivan Reitman) تولید شده است. گیل کنان (Gil Kenan) و رایتمن وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. داستان فیلم Ghostbusters: Afterlife بر روی یک مادر تنها با دو بچه‌اش که به تازگی به شهر کوچکی نقل مکان کرده‌اند تمرکز دارد که آن‌ها کشف می‌کنند که با گروه اصلی ghostbusters مرتبط هستند و پدربزرگشان میراث مخفی برای آن‌ها کنار گذاشته است.

کمپانی The Columbia Pictures در ابتدا تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته بود که بعداً به علت تعطیل شدن روند ساخت فیلم‌ها با شیوع ویروس کرونا تاریخ اکران آن را به ماه مارس انتقال پیدا کرد و اکنون هم تاریخ پخش آن به ۱۱ جولای ۲۰۲۱ موکول شده است.

سونی تاریخ اکران قسمت دوم فیلم Don’t Breathe کمپانی Screen Gems را نیز مشخص کرد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۳ اوت ۲۰۲۱ ( ۲۲ مرداد ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود. رودو سایاکس (Rodo Sayagues) با همکاری کارگردان قسمت اول این فیلم فد آلوارز (Fede Álvarez) فیلم‌نامه قسمت دوم این فیلم را نوشته‌اند. استیون لانگ (Stephen Lang) نیز در نقش مرد نابینا دوباره در این فیلم حاضر خواهد شد.

قسمت اول فیلم Don’t Breathe در سال ۲۰۱۶ اکران شده که توانست فروشی بیش از ۱۵۷ میلیون دلار را از آن خود کند و تبدیل به یکی از فیلم‌های موفق این کمپانی شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.