اسکارلت جوهانسون در فیلم Bride محصول اپل نقش‌آفرینی خواهد کرد

23 October 2020 - 12:30

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) قرار است در فیلم Bride نقش‌آفرینی کند و همچنین وظیفه تولیدکنندگی آن را نیز برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم با همکاری کمپانی A24 و Apple Tv Plus ساخته خواهد شد. سباستین للیو (Sebastián Lelio) که فیلم‌هایی با محوریت خانم‌ها نظیر فیلم‌های برنده جایزه اسکار مانند A Fantastic Woman ،Disobedience و Gloria را کارگردانی کرده است قرار است علاوه بر کارگردانی این فیلم،‌ فیلم‌نامه آن را نیز با همکاری لورن شوکر بلوم (Lauren Schuker Blum) و ربکا انجلو (Rebecca Angelo) بنویسد.

داستان این فیلم بر روی خانمی خلق شده جهت به وجود آوردن زنی ایده آل توسط کارآفرینی بااستعداد تمرکز دارد. وقتی او خالق خود را نمی‌پذیرد مجبور می‌شود که فرار کند و به جهانی پای بگزارد که او را به عنوان هیولا می‌بینند. در این راه او هویت اصلی خود، قدرت تعجب‌آور و توانایی خلق دوباره خود به عنوان مخلوق خودش را به دست می‌آورد.

اسکارلت جوهانسون به همراه جاناتان لیا (Jonathan Lia) از کمپانی These Pictures این فیلم را تولید خواهد کرد.

فیلم Bride جدیدترین فیلمی است که حاصل همکاری و قرارداد مابین دو کمپانی اپل و A24 است. از دیگر فیلم‌هایی که حاصل این همکاری است می‌توان فیلم On the Rocks با کارگردانی سوفیا کوپولا (Sofia Coppola) و نقش آفرینی بیل مری (Bill Murray) که در جمعه در شبکه Apple TV پخش شد به همراه فیلم The Sky Is Everywhere با نقش‌آفرینی چری جونز (Cherry Jones) و جیسون سیگل (Jason Segel) را نام برد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم مورد انتظار Black Widow برای مارول و دیزنی نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم که در ابتدا قرار بود در ماه می (اردیبهشت ماه) اکران شود، حالا به تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) برای اکران در سینماها موکول شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.