نتفلکیس از ۷ پروژه جدید اورجینال اسپانیایی خود رونمایی کرد

23 October 2020 - 13:00

در پی موفقیت پروژه‌های اسپانیایی زبان نتفلیکس از جمله سریال Money Heist، آن‌ها از هفت پروژه جدید خود که در آینده منتشر خواهد شد رونمایی کردند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه‌ها در رنج‌های مختلفی از جمله سریال، فیلم و مستند تولید خواهد شد.

دیگو اوولاس (Diego Ávalos) معاون رئیس محتوای اورجینال بخش نتفلکیس اسپانیا دراین‌باره گفت:

ما بسیار خوشحال و خوشبخت هستیم که افتخار کار کردن با سازندگانی نظیر نادیا دی سانتیاگو (Nadia de Santiago)، کارلوس مونترو (Carlos Montero) و الیزابت بنونت (Elísabet Benavent) و تولیدکنندگانی نظیر کریستینا لوپز فراز (Cristina López Ferraz)، سندرا هرمیدا (Sandra Hermida) و سزار بنیتز (César Benítez) را داریم. همکاری با آن‌ها و با دیگران چشم‌انداز خاصی را برای ما آشکار کرده است که برای این چشم‌انداز، ما همچنان در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری خواهیم کرد. هدف ما همچنان تحت تأثیر قرار دادن جهان با داستان‌های اسپانیایی با مؤلفه‌های جذابیت، تنوع و خلاقیت است.

پروژه اول: El tiempo que te doy

این سریالی است ۱۰ قسمته با زمان ۱۰ دقیقه‌ای برای هر قسمت که توسط نادیا دی سانتیاگو، اینس پینتور (Inés Pintor) و پابلو فرناندز (Pablo Fernández) خلق شده و با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون نادیا دی سانتیاگو در نقش لینا و آلوارو سروانتس (Álvaro Cervantes) در نقش نیکو همراه است. داستان این سریال بر روی کاراکتر لینا تمرکز دارد که او در حال تلاش برای فراموش کردن نیکو با کم کردن زمان فکر کردن به او هر یک دقیقه است تا بتواند او را فراموش کند و به زندگی عادی‌اش ادامه دهد. این سریال در حال حاضر در حال فیلم‌برداری در مادرید و اندلسیا است.

پروژه دوم: Ídolo

این پروژه نیز مانند پروژه قبلی در قالب سریالی ۱۰ دقیقه‌ای توسط دنیل لوپز سانچز (Daniel López Sánchez)،‌ فدریکو مانیا سیبونا (Federico Maniá Sibona) و یوگو دی تورس (Yago de Torres) خلق شده و وظیفه کارگردانی آن نیز بر عهده راجر گول (Roger Gual) است. این سریال داستان کویمرا (Quimera)، بزرگ‌ترین موسیقی‌دان اسپانیا را روایت می‌کند که در حین کنسرت خود در حضور طرفدارانش جان خود را از دست می‌دهد. یک طرفداری با نام لازارو که او را به عنوان یک الگو در نظر گرفته بود فرصتی را می‌بیند تا از زندگی یکنواخت و متزلزل خود فرار کرده و تبدیل به کسی شود که او مدت‌ها است به عنوان الگو او را ستایش کرده است.

پروژه سوم: Feria

این پروژه نیز همانند دو پروژه قبلی سریالی ۸ قسمته با زمان ۵۰ دقیقه‌ای برای هر قسمت است که داستان آن به اتفاقات بعد از این می‌پردازد که دو خواهر کشف کرده‌اند که والدین خود هیولا هستند. این سریال توسط کارلوس مونترو و آگوستین مارتینز (Agustín Martínez) خلق شده و وظیفه کارگردانی آن نیز به عهده خورخه دورادو (Jorge Dorado) و کارلس تورنس (Carles Torrens) می‌باشد.

پروژه چهارم: meters 800

این پروژه مستندی سه قسمتی در قالب سریالی کوتاه است که به وقایعی که در تاریخ ۱۷ اوت ۲۰۱۷ (۲۶ مرداد ماه ۱۳۹۶) اتفاق افتاده است می‌پردازد. این واقعه دردناک به این صورت در بارسلونا اتفاق افتاد که یک ون با آخرین سرعت به جمعیتی از مردم برخورد می‌کند. چند ساعت بعد یک حمله جدای دیگر نیز در مکانی در کمبریلز اتفاق افتاد. این حملات تروریستی توسط مردم جوانی که به صورت کامل در جامعه اسپانیا یکپارچه شده بودند صورت گرفته است. این مستند سریالی به پاسخ این سؤال می‌پردازد که چگونه شد که این اتفاقات افتاد. این مستند با همکاری کمپانی Bambú Producciones تولید خواهد شد که وظیفه تولیدکنندگی آن توسط رامون کامپوس (Ramón Campos) و وظیفه کارگردانی آن توسط الیاس لئون (Elías León) انجام خواهد شد. این دو نفر با همکاری یکدیگر نیز کار نویسندگی این مستند را بر عهده خواهند داشت. علاوه بر این‌ها کمیته تحریریه‌ای شامل روزنامه‌نگاران مشهور محقق از جمله آنا تیکسیدور (Anna Teixidor) نویسنده کتاب Los silencios del 17-A، ناچو کارترو (Nacho Carretero) و ژسوس گارسیا (Jesús García) برای این مستند نیز تشکیل داده شده است.

پروژه پنجم: The Wanninkhof Case

این پروژه نیز همانند پروژه قبلی مستندی است که به بررسی پرونده مشهور قتل دختر جوانی که در می‌هاس شهری در Costa del Sol اسپانیا اتفاق افتاد است می‌پردازد. تانیا توپو (Tània Balló) مدیر این پروژه است.

پروژه ششم: The Beast

این پروژه که فیلمی است در قالب داستانی تخیلی، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که به صورت جدا از سایر جامعه زندگی کرده و آرامش آن‌ها توسط موجودی وحشتناک به هم می‌ریزد و از این طریق ارتباط بین اعضای این خانواده مورد آزمون قرار می‌گیرد. کارگردان این فیلم دیوید کازادامونت (David Casademunt) می‌باشد.

پروژه هفتم: Odio

این پروژه ۶۰ دقیقه‌ای که توسط دنی روویرا (Dani Rovira) خلق شده است مونولوگی (تک سخنگویی) است که در آن کمدین‌ها نظر خودشان را درباره زندگی انسان‌های امروزی می‌گویند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.