همکاری مجدد جیک جیلنهال و دنی ویلنوو در سریال The Son به تهیه‌کنندگی جاناتان نولان

23 October 2020 - 18:30

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) قرار است در یک پروژه تلویزیونی جدید حضور پیدا کند که قطعا توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد. پروژه موردنظر مینی‌سریالی اقتباسی محصول HBO براساس کتاب The Son «پسر» نوشته جو نسبو (Jo Nesbø) است. نسبو نویسنده فیلم The Snowman «آدم برفی» با بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) هم بوده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جیلنهال بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال از طریق استودیوی ناین استوریز متعلق به خودش است. همانطور که قبلا گفته شد، این دومین پروژه بزرگ تلویزیونی جیلنهال است، چون در آوریل ۲۰۱۹ اعلام شده بود او در مینی‌سریال Lake Success هم حضور دارد که هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد. جیلنهال در این سریال دوباره با دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) همکاری می‌کند که در فیلم‌های Enemy «دشمن» و Prisoners «زندانیان» زیر نظر او بازی کرده بود. ویلنوو قرار است تمام اپیزودهای این سریال را کارگردانی کند و تهیه‌کننده اجرایی آن هم هست. اگر هنوز توجه شما به این سریال جلب نشده، نکته جذاب‌تر اینکه جاناتان نولان (Jonathan Nolan) و لیزا جوی (Lisa Joy) سازندگان سریال محبوب و موفق Westworld «وست‌ورلد» نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

The Son که در ابتدا قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود، حالا به یک سریال چنداپیزودی تبدیل خواهد شد که داستان تلاش یک پدر برای انتقام در میان سلسله‌مراتب فاسد اسلو را بازگو می‌کند. رمان The Son در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و به سرعت یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.