تریلر فیلم Mank درباره نویسنده فیلم Citizen Kane منتشر شد

23 October 2020 - 19:00

نتفلیکس تریلر فیلم Mank «منک» را منتشر کرد، که گری اولدمن (Gary Oldman) برنده جایزه اسکار و گروه بازیگران پرستاره این فیلم را به هالیوود دهه ۱۹۳۰ برمی‌گرداند. این فیلم که یک پروژه شخصی برای دیوید فینچر (David Fincher) است، تولید یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌هایی که تاکنون ساخته شده یعنی Citizen Kane «شهروند کین» با بازی و کارگردانی اورسن ولز (Orson Welles) و ماجراهای پیرامون نویسنده‌اش هرمن منکیویچ (Herman Mankiewicz) را روایت می‌کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تریلر مشکلات عمیق پیرامون هرمن را به تصویر می‌کشد. البته شاهد رابطه خاص او با بازیگر ماریون دیویس (آماندا سایفرد (Amanda Seyfried)) هستیم، در حالی که همسرش سارا (تاپنس میدلتون (Tuppence Middleton)) منتظر سر‌به‌راه شدن شوهرش است و دوست‌پسر ماریون، ویلیام راندولف هرست (چارلز دنس (Charles Dance)) مانع رابطه بین منک و ماریون می‌شود. نوید احیا شغلی برای منک هم وجود دارد، زمانی که کارگردان و بازیگر جوان اورسن ولز سراغ او می‌آید. ولز از منک می‌خواهد فیلمنامه فیلم بعدی او را بنویسد، اما به نظر می‌رسد تلاش‌های منک به دلیل تمایلش به مستی، قمار، و سخت زندگی کردن به جایی نخواهد رسید.

فینچر این فیلم را براساس فیلمنامه نوشته پدر مرحومش جک فینچر (Jack Fincher) کارگردانی می‌کند. Mank یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۰ است و قطعا در فصل جوایز حضور پررنگی خواهد داشت. تریلر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

فیلم Mank در تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر) توسط نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.