جدیدترین تبلیغ تلویزیونی دیو و دلبر را مشاهده کنید

26 December 2016 - 19:59

۲۵ سال از زمانی می‌گذارد که استودیوی والت دیزنی برای اولین بار افسانه فرانسوی دیو ودلبر را در قالب انیمیشنی موزیکال به دنیا عرضه کرد. این انیمیشن توانست در سال ۱۹۹۱ در بین سه فیلم موفق آمریکا قرار بگیرد و در چهار رشته، نامزد دریافت جایزه اسکار (از جمله بهترین فیلم) شود که بعدها، چند نمایش تئاتر موزیکال، دو دنباله و یک سریال تلویزیونی از آن الهام گرفتند. در طول دو دهه، دیو و دلبر با رسیدن محبوییتی بالا، تبدیل به یکی از نمادهای فرهنگ غربی شد و حال استودیوی دیزنی فیلمی لایو اکشن از آن را ساخته‌است و قصد دارد آن را همانند عناوین لایو اکشن قبلی خود مانند «آلیس در سرزمین عجایب»، «سیندرلا»، «کتاب جنگل» و بسیاری از عناوینی دیگر در آینده منتشر کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم لایو اکشن که در سال آینده اکران خواهد شد، اما واتسون (Emma Watson) و دن استیونز (Dan Stevens) دو نقش اصلی هستند و نگارش فیلم‌نامه بر عهده استفن شباسکی (Stephen Chbosky) بوده‌است و بیل کاندن (Bill Condon) آن را کارگردانی کرده‌است. در این اقتباس بسیاری از آهنگ‌های اوریجینال گنجانده شده‌اند و کنار آنها سه آهنگ جدید نیز توسط همان آهنگساز قبلی آلن منکن (Alan Menken) ساخته شده‌اند. از هر نظر، فیلم آماده است تا داستان افسانه‌ای دهه ۹۰ را بار دیگر به بهترین نحو ممکن بازگو کند.

در جدیدترین تبلیغات تلویزیونی منتشر شده برای این فیلم، شاهد تصاویر جدیدی از قصر معروف و اشیای زنده‌ی آن هستیم. تمام المان‌های اصلی فیلم را می‌توانیم در این تریلر مشاهده کنیم: ملاقات بِل و دیو، اشیای جادویی، پیدا کردن گل رز جادویی، مبارزه با گرگ‌ها و روند آشنایی دیو و دلبر. در زیر می‌توانید این تبلیغ را که به مناسب تعطیلات کریسمس منتشر شده‌است مشاهده کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.