بازیگر نقش دث‌استروک جهت فیلم‌برداری مجدد در فیلم Justice League Snyder Cut بازخواهد گشت

24 October 2020 - 12:00

جو منگنیلو (Joe Manganiello) بازیگر نقش دث‌استروک در فیلم Justice League بار دیگر در این نقش در نسخه زک اسنایدر (Zack Snyder) فیلم Justice League در طی فیلم‌برداری دوباره از این فیلم حاضر خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گزارش‌ها در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League ما شاهد حضور بیشتری از کاراکتر جو منگنیلو دث‌استروک خواهیم بود چرا که او در فیلم‌برداری مجدد از این فیلم حاضر خواهد شد. در سال ۲۰۱۷، کمپانی برادران وارنر و کارگردان جاس ویدون (Joss Whedon) به طور گسترده‌ای نسخه اصلی زک اسنایدر از این فیلم را که او آماده کرده بود تغییر دادند. با این تغییرات برنامه‌های زک اسنایدر برای اکران این فیلم در سینماها خراب شد. همچنین این تغییرات باعث شد که علاوه بر واکنش منفی و ضعیف منتقدان نسبت به آن، این فیلم فروش تجاری ضعیفی را هم تجربه کند. با طرفدارانی پرشور، حرکتی از سمت این طرفدارها جهت درخواست برای منتشر کردن نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League به وجود آمد که پس از مدتی طولانی از این حرکت و حمایت طرفداران از زک اسنایدر،‌ برادران وارنر سرانجام به این خواسته طرفداران جواب مثبت داد و به اسنایدر بودجه لازم برای تکمیل نسخه خود را از این فیلم داد.

فیلم Justice League Snyder Cut در سینماها اکران نخواهد شد و به جای آن در شبکه اینترنتی HBO Max در طی ۴ قسمت در تاریخی در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. به لطف حمایت پرشور طرفداران از این فیلم، اسنایدر حالا می‌تواند این فیلم را با شرایط خود کامل کرده و برنامه ساخت خود را برای این فیلم پرطرفدار سرانجام به همه نشان دهد. فیلم‌برداری دوباره جهت کامل کردن این فیلم به تازگی شروع شده است که باعث شده برخی از بازیگران اصلی این فیلم دوباره سر صحنه فیلم‌برداری حاضر شوند. تا به حال مشخص شده است که جرد لتو (Jared Leto) به نسخه زک اسنایدر از این فیلم اضافه شده و او بار دیگر در نقش جوکر در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد و به نظر می‌رسد که حضور چندین دشمن DC مانع از این نشده است که جوکر در این فیلم حضور داشته باشد.

جو منگنیلو که برای بازی در نقش اسلید ویلسون/دث‌استروک انتخاب شده بود که بر اساس گزارش وب‌سایت Collider او در فیلم‌برداری دوباره این فیلم حضور خواهد داشت. این بازیگر که در قسمت بعد از تیتراژ فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ حضور کوتاهی داشته بود، حالا به عنوان یکی از دشمنان در این فیلم حضور بیشتری خواهد داشت. همچنین دیده شده است که جدیداً او رنگ موهای خود را بلوند کرده است،‌ دقیقا مانند ظاهری که او در فیلم Justice League که در سال ۲۰۱۷ اکران شد داشته بود. سخت و بعید است که تصور کنیم که این حرکت او جهت حضور برای فیلم‌برداری دوباره در این فیلم نباشد. علاوه بر محتوای اصلی او که در قسمت پس از تیتراژ این فیلم وجود داشت به نظر می‌رسد که محتوای جدیدی از کاراکتر او در این فیلم نیز فیلم‌برداری خواهد شد.

کاراکتر دث‌استروک یکی از مورد انتظارترین قسمت دنیای سینمای بزرگ DC است. در پی انتخاب جو منگنیلو برای ایفای نقش این کاراکتر، حتی برادران وارنر نیز در مقطعی می‌خاستند که از کاراکتر او فیلم اختصاصی بسازند. حتی قرار بود که او در نسخه فیلم The Batman بن افلک (Ben Affleck) حضور داشت باشد که پس از کنسل شدن ساخت این فیلم اکنون نسخه مت ریوز (Matt Reeves) از فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در نقش بتمن در حال ساخت است. پس از تغییرات گسترده در آینده دنیای سینمای بزرگ DC به علت فروش ضعیف فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷، بیشتر برنامه‌های مربوط به ساخت فیلمی که کاراکتر دث‌استروک در آن حضور داشته باشد متوقف شد. به هر حال با محتوای جدیدی که از این کاراکتر در حال تولید است، شاید این شروع فصلی باشد که فیلم اختصاصی دث‌استروک در آن ساخته شود.

حتی از روی کاراکتر جوکر جرد لتو نیز قرار بود که چندین فیلم اسپین آف ساخته شود که برنامه‌ریزی شده بود که تمرکز یکی از فیلم‌ها کاملاً بر روی کاراکتر او و هارلی کوئین باشد. با این حال، اکنون که کاراکتر جوکر و دث‌استروک هر دو در این فیلم حضور خواهند داشت، احتمال دارد که بعد از پخش فیلم Justice League Snyder Cut فیلم‌های اختصاصی از این کاراکترها ساخته شود. فقط باید تا پخش این فیلم صبر کرد تا ببینیم این دو کاراکتر در چه صحنه‌های در این فیلم حضور خواهند داشت. با این فیلم‌برداری‌های مجدد که قرار است به زودی تمام شود، طرفداران این فیلم خواهد دید که نقش دث‌استروک در فیلم Justice League Snyder Cut چگونه خواهد بود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.