Lionsgate فیلم لایو اکشن Naruto را خواهد ساخت

26 December 2016 - 17:09

اگر تا به حال نام انیمه‌های ژاپنی به‌ گوش شما خورده باشد، حتماً به نام Naruto «ناروتو» برخورد کرده‌اید. Naruto «ناروتو» یکی از محبوب‌ترین و طولانی‌ترین انیمه‌های ژاپنی است. اکنون مشخص شده است که یک فیلم لایو اکشن از این عنوان ساخته خواهد شد تا این انیمه محبوب در آینده از این طریق وارد سینما و هالیوود شود. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

چند روز پیش Shonen Jump – یک مجله‌ مخصوص برای مانگاها و انیمه‌های ژاپنی – به صورت رسمی اعلام کرد که استودیو مشهور Lionsgate حق ساخت یک فیلم بلند را برای این سری تصاحب کرده است. مایکل گریسی (Michael Gracey) که بیش‌تر برای کار بر روی جلوه‌های ویژه در عناوینی همچون The Magicians شناخته می‌شود، کارگردانی فیلم لایو اکشن ناروتو را برعهده خواهد داشت و به این ترتیب اولین کارگردانی خود را تجربه خواهد کرد.

شایعات درباره‌ی ساخت فیلم Naruto «ناروتو» از جولای ۲۰۱۵ آغاز شد؛ اما پس از آن خبری به گوش نرسید تا بالاخره در این هفته مشخص شد که این خبر حقیقت دارد. در حال حاضر فیلم Naruto «ناروتو» در مراحل پیش تولید قرار دارد اما هیچ تاریخی برای اکران آن مشخص نشده است.

در گذشته انیمه‌های معروفی همچون Attack on Titan وارد سینمای هالیوود شده‌اند و در آینده نزدیک هم قرار است شاهد اکران فیلم‌هایی از انیمه‌های معروفی همچون Death Note (توسط نت‌فلیکس) و Ghost in the Shell باشیم. حال طرفداران انیمه سریالی Naruto باید منتظر اکران فیلمی از این عنوان باشند. متاسفانه، سابقه نشان داده است که فیلم این آثار هرگز نتوانسته‌اند موفقیت عناوین اصلی را ادامه دهند و اکثراً با شکست و نارضایتی طرفداران همراه شده‌اند. حال امیدواریم این موضوع برای ناروتو (و دیگر آثار در حال ساخت) صدق نکند.

منبع: Polygon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.