بازیگران جدیدی به جاش برولین در Outer Range پیوستند

24 October 2020 - 16:00

لیلی تیلور (Lili Taylor) از سریال Perry Mason، تامارا پودمسکی (Tamara Podemski) از فیلم Four Sheets to the Wind و تام پلفری (Tom Pelphrey) از سریال Ozark برای ایفای نقش مقابل جاش برولین (Josh Brolin) به درام رازآلود کمپانی Amazon با عنوان Outer Range پیوستند. برایان واتکینز (Brian Watkins) نویسندگی این عنوان را که توسط کمپانی Plan B Entertainment متعلق به برت پیت (Brad Pitt) و Amazon Studios تهیه می‌شود، بر عهده دارد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال که توسط واتکینز خلق‌شده است، حول رویال ابوت (با بازی برولین) جریان دارد. او یک دامدار در حال مبارزه برای زمین و خانواده‌اش است که متوجه رازی غیرقابل درک در مرز صحرای وایومینگ می‌شود.

تیلور نقش سیسیلیا ابوت، شخص اول خانواده‌ی ابوت را ایفا می‌کند. سیسیلیا زنی با ایمانی عمیق است. پودمسکی نقش جوی، معاون کلانتر را ایفا می‌کند. پلیسی قدیمی که تصمیم به کلانتر شدن گرفته است و همچنین اولین سرخپوست همجنس‌گرا در وایومینگ است که تصمیم به انجام اینکار گرفته. پلفری ایفاکننده‌ی نقش پری ابوت، بزرگ‌ترین پسر این خانواده و فرد وظیفه‌شناسی است که راز حل‌نشده‌ی همسر گمشده‌اش او را از درون آزار می‌دهد.

واتکینز و برولین به همراه زف بورو (Zev Borow)، هدر ری و Plan B Entertainment تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند. این سریال یکی از آثاری است که تحت عنوان قرارداد بزرگ Plan B و Amazon Studios تولید می‌شوند.

تیلور اخیراً در سریال کوتاه HBO یعنی Perry Mason حضور پیداکرده و همچنین در فیلم مستقل Paper Spiders و سریال نتفلیکسی Chambers نیز به ایفای نقش پرداخته است.

پودمسکی دریافت‌کننده‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی هیئت‌داوران در فستیوال فیلم ساندنس برای ایفای نقش در فیلم Four Sheets to the Wind بوده است. او اخیراً در کمدی مایل به رمانتیک Run محصول HBO و به تهیه‌کنندگی اجرایی فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) و درام خانوادگی Unsettled حضور پیداکرده است. او همچنین اخیراً برای ایفای مجدد نقش آلیسون ترنت به سریال درام کانادایی Coroner بازگشته است.

پلفری نقش جوزف منکیویچ را در فیلم نتفلیکسی دیوید فینچر با عنوان Mank ایفا کرده است. او در سریال سه دفعه دریافت‌کننده‌ی جایزه‌ی امی Ozark نقش بن، برادر وندی برد با بازی لورا لینی (Laura Linney) را به تصویر کشیده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.