اولین تریلر از فیلم Wander با بازی آرون اکهارت و تامی لی جونز منتشر شد

25 October 2020 - 10:00

Saban Films اولین تریلر رسمی از فیلم درام مهیج پیشِ روی خود با عنوان Wander را منتشر کرد. در این فیلم نامزد گلدن گلوب آرون اکهارت (Aaron Eckhart) در نقش شخصیتش تلاش می‌کند تا دست گروهی که قاچاق انسان انجام می‌دهند و با مرگ دخترش ارتباط دارند را رو کند. ستاره‌ی برنده‌ی اسکار تامی لی جونز (Tommy Lee Jones) نیز در این فیلم که ۴ دسامبر (۱۴ آذر) در سینماها و بر روی سرویس‌های استریمی پخش خواهد شد، به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

پس از استخدام شدن برای تحقیق بر روی قتلی مرموز در یک شهر کوچک به نام واندر، یک کارآگاه خصوصی که ازلحاظ روانی ثبات ندارد متقاعد می‌شود که این پرونده به همان “لاپوشانی توطئه‌ای” در ارتباط است که منجر به مرگ دخترش شد. این فیلم توسط اپریل مالن (April Mullen) و از روی فیلم‌نامه‌ای به قلم تیم دوایرون (Tim Doiron) و خودش کارگردانی شده است.

ستارگان این اثر را آرون اکهارت از فیلم‌های Erin Brockovich و The Dark Knight، تامی لی جونز از The Fugitive و سری فیلم‌های Men in Black، هدر گراهام (Heather Graham) از فیلم Boogie Nights و سه‌گانه‌ی The Hangover، کاترین وینیک (Katheryn Winnick) از مجموعه‌های Vikings و Bones، ریموند کروز (Raymond Cruz) از سریال‌های The Closer و breaking bad و برندان فر (Brendan Fehr) از مجموعه‌ی علمی-تخیلی Roswell تشکیل می‌دهند.

Wander توسط دوایرون، مالن، آندره رلیس (Andre Relis)، چد ای. وردی (Chad A. Verdi)، داگلاس فاکونر (Douglas Falconer) و مری آلو (Mary Aloe) تهیه‌کنندگی شده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.