تریلر فیلم Run منتشر شد

25 October 2020 - 13:30

سرویس پخش Hulu تریلر جدید و ترسناک فیلم Run را با حضور بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب و امی یعنی سارا پلسن (Sarah Paulson)، با کارنامه بازی در مجموعه‌های American Crime Story، American Horror Story و Ratched، و کیرا آلن (Kiera Allen)، پیش‌تر شناخته شده به خاطر بازی در فیلم Ethan & Skye، منتشر کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کارگردانی این فیلم را آنیش چاگانتی (Aneesh Chaganty) بر عهده دارد.

در فیلم Run گفته می‌شود که شما هرگز نمی‌توانید از عشق یک مادر فرار کنید، ولی برای کلوئه این یک ویژگی خوب نیست – این یک تهدید است. چیزی غیرطبیعی یا حتی شوم میان کلوئه، با بازی آلن، و مادرش دایانا، با بازی پلسن، وجود دارد. دایانا دخترش را در یک محیط کاملا پاک و به دور از خطرها، بزرگ کرده و تمام حرکت‌های او را از بدو تولد کنترل کرده است؛ حال راز‌هایی وجود دارد که کلوئه به تنهایی شروع به درک آن‌ها کرده است. از نویسندگان بصری، تهیه کنندگان و کارگردان این فیلم در قالب تریلر این‌چنین برمی‌آید که نشان دهد وقتی مادر کمی‌ زیادی نزدیک می‌شود شما باید فرار کنید!

چاگانتی نویسنده مشترک فیلم‌نامه به همراه سو اوهانیان (Sev Ohanian) است. تهیه‌کنندگی این پروژه را اوهانیان و ناتالی قصابیان (Natalie Qasabian) بر عهده دارند.

این فیلم قرار بود در ابتدا، ۸ مه (۱۹ اردیبهشت) منتشر شود ولی تاریخ انتشار آن به همراه بسیاری فیلم‌های دیگر به خاطر تداوم همه‌گیری جهانی به تاخیر افتاد. حال این فیلم ۲۰ نوامبر (۳۰ ابان) در سرویس پخش Hulu منتشر می‌شود. همچنین گزارش شده است که فیلم Run در چند سینمای گلچین، در بازار‌های بین‌المللی منتشر شده است.

تریلر این فیلم مهیج را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.