کارگردان قسمت سوم فیلم Creed مشخص شد

26 October 2020 - 09:00

مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) که نقش آدونیس کرید را در هردو فیلم از سری فیلم‌های Creed به تصویر کشیده است، بنا بر گزارش‌ها، کارگردانی Creed 3 را انجام خواهد داد. این مجموعه فیلم هم اثری انشعابی و هم ادامه‌ای بر داستان فرانچایز Rocky است که داستان زندگی پسر نامشروع آپولو کرید، دشمن راکی بالبوآ که بعداً به دوست او تبدیل شد را دنبال می‌کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سابقاً سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) که خالق و ایفاکننده‌ی نقش راکی در تمامی آثاری که این شخصیت در آن‌ها حضورداشته، است، مصمم بود که این فرانچایز را پس از فیلم Rocky Balboa محصول ۲۰۰۶ پایان دهد. بااین‌حال رایان کوگلر (Ryan Coogler) که با فیلم مستقل Fruitvale Station (که جردن در آن نیز به ایفای نقش پرداخته است) موردستایش قرارگرفته بود با یک ایده نزد استالونه رفت. ایده‌ی کوگلر به‌قدری جذاب بود که استالونه را متقاعد کند تا یک‌بار دیگر نقش اسب ایتالیایی را ایفا کند. Creed و دنباله‌اش Creed II هردو نزد منتقدان و در گیشه موفق ظاهر شدند.

موفقیت Creed آن‌قدر کافی بود تا کوگلر (که فیلم را کارگردانی و نویسندگی کرده بود) را در لیست برترین فیلم‌سازان قرار دهد و مسئولیت کارگردانی فیلم Black Panther به او محول شود. به همین دلیل، او نتوانست کارگردانی Creed II را انجام دهد و فقط تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فیلم بود. استالونه و جول تیلور (Juel Taylor) نویسنده‌ی آن فیلم شدند و استیون کیپل جونیور (Steven Caple Jr) کارگردانی آن را انجام داد. درحالی‌که ساخت Creed 3 اجتناب‌ناپذیر بود، مشخص نبود که چه کسی کارگردانی آن را انجام خواهد داد. در ماه فوریه، مشخص شد که زک بیلین (Zach Baylin) نویسندگی فیلم را انجام خواهد داد اما هیچ جزئیاتی درباره‌ی داستان و کارگردان آن منتشر نشد.

اکنون به گزارش Deadline، جردن خود کارگردانی Creed 3 را انجام خواهد داد. این فیلم برای این بازیگر اولین تجربه‌ی کارگردانی‌اش را رقم خواهد زد و البته مشخص است که جردن ایفاگر نقش آدونیس کریس خواهد بود. این خبر پس از شایعات و اشاراتی که در حدود یک سال حول نشستن جردن بر روی صندلی کارگردانی سومین فیلم این فرانچایز وجود داشت، منتشر شد؛ بااین‌حال هنوز کمپانی Warner Bros. به‌صورت رسمی حضور جردن به‌عنوان کارگردان را تأیید نکرده است.

فرانچایز مسیرهای جالب بسیاری را می‌تواند با Creed 3 طی کند. داستان هردوی راکی و آدونیس به شکل کاملاً زیبایی در قسمت دوم به‌پایان رسید، جایی که آدونیس با میراث پدر مرحومش و عواقب آن در زندگی‌اش روبه‌رو شد و راکی برای بهتر کردن رابطه‌اش با پسرش قدم پیش گذاشت. استالونه همچنین اشاره‌کرده بود که قصد دارد پس از Creed II دستکش‌های بالبوآ را آویزان کند، اما این صحبت را بارها درگذشته نیز مطرح کرده بود. هنوز مشخص نیست که شخصیت‌های دیگری از مجموعه‌ی Rocky در قسمت سوم Creed حضور پیدا خواهند کرد یا حتی داستان مانند دو فیلم نخست همچنان با راکی به‌طور نزدیکی گره‌خورده است یا نه.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.