هیلی لو ریچاردسون نقش اصلی اقتباس عاشقانه فیلم To All the Boys خواهد بود

26 October 2020 - 13:30

هیلی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson) همچنین تهیه‌کننده اجرایی این فیلم که اقتباسی از کتاب نوشته‌شده‌ای با نام The Statistical Probability of Love at First Sight که توسط جنیفر ای اسمیت (Jennifer E. Smith) نوشته شده است خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هیلی لو ریچاردسون و سازنده فرنچایز فیلم To All the Boys قرار است که با همکاری یکدیگر فیلم رمانتیکی را با اقتباس از کتاب The Statistical Probability of Love at First Sight بسازند.

مت کاپلان (Matt Kaplan) و کمپانی‌اش با نام ACE Entertainment این فیلم را تولید می‌کنند. فیبرداری فیلم To All the Boys در لندن انجام خواهد شد. هیلی لو ریچاردسون علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، تهیه‌کننده اجرایی آن نیز خواهد بود.

کتاب The Statistical Probability of Love at First Sight نوشته شده توسط جنیفر ای اسمیت داستان ۲۴ ساعته هادلی و الیور که در طی پروازشان از سمت لندن به نیویورک عاشق یکدیگر شده را روایت می‌کند که بعد از این پرواز آن‌ها از یکدیگر جدا می‌شوند و احتمال اینکه یکدیگر را بتوانند پیدا کند به نظر غیرممکن می‌رسد ولی عشق و لندن طوری است که بر احتمالات غیرممکن غلبه می‌کند.

کیتی لاوجوی (Katie Lovejoy) فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است. او کار کردن با کمپانی ACE Entertainment جهت نوشتن فیلم To All the Boys: Always and Forever ,Laura Jean را در سابقه خود دارد. ونسا کاسویل (Vanessa Caswill) نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

کمپانی ACE Entertainment در حال حاضر در حال کار بر روی اقتباسی از کتاب Hello, Goodbye and Everything in Between با نقش‌آفرینی جردن فیشر (Jordan Fisher) است.

مکس سیمرز (Max Siemers)، متیو جنزن (Matthew Janzen) و اوبری بندیکس (Aubrey Bendix) در تولید این پروژه نظارت خواهد کرد.

هیلی لو ریچاردسون را در حال حاضر می‌توان در فیلم اورجینال شبکه HBO Max با نام UnPregnant مشاهده کرد و جدیداً هم او بازی در نقش مقابل کالین فارل (Colin Farrell) در فیلم علمی تخیلی After Yang را به اتمام رسانده است. از دیگر کارهای او می‌توان بازی در فیلم کمدی Support the Girls و فیلم Five Feet Apart شبکه CBS و فیلم The Chaperone نوشته شده توسط جولین فلوز (Julian Fellowes) را نام برد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.