ناتالی پورتمن تائید کرد که جین فاستر در فیلم Thor: Love & Thunder چکش ثور را بلند خواهد کرد

26 October 2020 - 14:00

ناتالی پورتمن (Natalie Portman) بازیگر کاراکتر جین فاستر در فیلم Thor: Love & Thunder ضمن تائید مهار کردن و به دست آوردن میولنیر (چکش ثور) اطلاعات بیشتری را نیز از این فیلم آینده دنیای سینمایی مارول مشخص کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ناتالی پورتمن که قرار است بار دیگر به عنوان کاراکتر جین فاستر به فیلم سینمایی آینده مارول با نام Thor: Love & Thunder بازگردد تائید کرد که کاراکتر او در این فیلم سرانجام چکش میولنیر را از آن خود خواهد کرد. او در فیلم ۲۰۱۱ با نام Thor و قسمت دوم این فیلم با نام Thor: The Dark World نقش‌آفرینی کرده بود ولی او در فیلم ۲۰۱۷ که قسمت سوم این سری از این فیلم بود با نام Thor: Ragnarok حضور نداشت. البته نام او در طی صحبت‌های بین ثور و لوکی به میان آورده شد. با این حال وقتی که خبر ساخت قسمت چهارم این سری از فیلم با نام Thor: Love and Thunder در طی پنل این فیلم در مراسم کامیک‌کان ۲۰۱۹ اعلام شد، علاوه بر تائید شدن حضور ناتالی پورتمن در این فیلم او همچنین قرار است که کاراکتر جدید ثور نیز باشد.

در کمیک بوک‌ها جین فاستر قدرت‌های ثور را از طریق چکش میولنیر به دست آورد ولی استفاده او از این چکش جادویی باعث سرطان گرفتن او شد. با اینکه کارگردان قسمت سوم فیلم ثور با نام Thor: Ragnarok، تایکا وایتیتی (Taika Waititi‎) از داستان اورجینال کمیک بوک‌ها در ساخت این فیلم تبعیت نمی‌کرد ولی به نظر می‌رسد که قرار است داستان فیلم Love and Thunder از داستان کمیک بوک‌ها تبعیت کند و خود ناتالی پورتمن نیز از این خبر داده که کاراکتر او جین فاستر در این فیلم با سرطان مبارزه خواهد کرد با این حال هنوز جزئیات آن مشخص نیست. به همین ترتیب هنوز مشخص نیست که داستان این فیلم در چه بازه زمانی نسبت به بازه زمانی که اتفاقات دنیای سینمایی مارول در آن روی داده است قرار خواهد گرفت و اینکه آیا کاراکتر کریس همسورث (Chris Hemsworth) در این فیلم ثور چاق خواهد بود یا خیر!

در پی مصاحبه ناتالی پورتمن با شبکه espnW Summit، او تائید کرد که کاراکترش در این فیلم چکش ثور را دست خواهد آورد. در این مصاحبه که او در کنار بازیکن فوتبال بازنشسته شده‌ای با نام جولی فائودی (Julie Foudy) حضور داشت درباره این فیلم صحبت کرد. وقتی جولی فائودی از ناتالی پورتمن پرسید که آیا کاراکتر او در این فیلم چکش میولنیر را بلند خواهد کرد، پورتمن این موضوع را تائید کرد. بعد از آن این دو نفر درباره اینکه کاراکتر جین فاستر پس از مهار کردن چکش ثور چه واکنشی نشان خواهد داد صحبت کردند.

متن صحبت این دو:

جولی فائودی: آیا تو چکش ثور را در این فیلم در دستت می‌گیری؟

پورتمن: بله، بله

جولی فائودی: بعد پیش خودت می‌گویی که حالا قدرت من را نگاه کنید!

پورتمن: (با خنده) دقیقاً مثل همینی که خودت گفتی. تو فیلم‌نامه رو خوب حدس زدی جولی.

جولی فائودی: من را نگاه کنید من چکش قدرتمند ثور را دارم! خواهش می‌کنم بگو که این جمله در فیلم‌نامه این فیلم هست؟

پورتمن: بله، یعنی این شبیه چیزی است که من در این فیلم می‌گویم. تو غیب‌گو هستی!

علاوه بر جک‌هایی که در طی صحبت بین این دو نفر رد و بدل شد، تکه‌ای از واقعیت در این صحبت‌ها وجود دارد که تائید می‌کند که کاراکتر جین فاستر در این فیلم اگر دقیقاً همان خط داستانی کمیک بوک‌ها را دنبال نکند، حداقل داستان کاراکترش داستانی بسیار شبیه به داستان او در کمیک‌ها است. البته هنوز مشخص نیست که او چگونه چکش میولنیر را در این فیلم مهار و از آن خود خواهد کرد چرا که در طی پایان اتفاقات فیلم Avengers: Endgame کاپیتان آمریکا این چکش را در سال ۲۰۱۳ رها کرد. نسخه اصلی این چکش در خط زمانی کنونی دنیای مارول توسط هلا در طی اتفاقات فیلم Thor: Ragnarok نابود شد ولی کارگردان این فیلم تایکا وایتیتی احتمالاً این مشکل را در خط داستانی فیلم جدید در چند دقیقه اول این فیلم توضیح خواهد داد و حل خواهد کرد و پس از این ادامه داستان را روایت خواهد کرد.

از صحبت‌های ناتالی پورتمن نیز می‌توان این‌طور برداشت کرد که فیلم‌نامه فیلم Thor: Love and Thunder پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر از چیزی است قبلاً تصور می‌کردیم. فیلم‌برداری این فیلم قرار است که در ماه ژانویه آغاز شود و کریس همسورث با شوخی گفته است که ملاقات با تایکا وایتیتی برای دیدن فیلم‌نامه تا حالا موفقیت‌آمیز نبوده است ولی با این حال به وضوح باید فیلم‌نامه‌ای یا طرح کلی داستانی در کار باشد چرا که ناتالی پورتمن با قطعیت می‌گوید که کاراکتر او در این فیلم چکش ثور را از آن خود خواهد کرد. این اتفاق بزرگی خواهد بود زمانی که او در این فیلم چکش ثور را بلند و از آن خود کند چرا که تا به حال فقط خود ثور (کریس همسورث)، کاپیتان آمریکا و ویژن (به صورت کوتاهی) ثابت کردند که لیاقت بلند کردن چکش ثور را در دنیای سینمایی مارول دارند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.