تصویر جدیدی از فیلم آواتار ۲ منتشر شد

26 October 2020 - 11:30

تصویر تازه‌ای از فیلم آواتار ۲ منتشر شده که ادی فالکو (Edie Falco) را در نقش شخصیت انسان، ژنرال آردمور، نشان می‌دهد. بعد از ماه‌ها وقفه بخاطر شیوع بیماری کرونا، جیمز کامرون (James Cameron) اخیرا سر کار برگشته تا دنباله‌های آواتار را بسازد و اعلام کرده فیلم‌برداری آواتار ۲ به اتمام رسیده و آواتار ۳ در مرحله تولید قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌های جدید آواتار بعد از گذشت ۱۰ سال ساخته می‌شوند. فیلم اصلی با استقبال بی‌نظیر مخاطبین مواجه شد و ۲.۷۹ میلیارد دلار فروش جهانی داشت. علاوه بر بازگشت بازیگرانی همچون سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، سم ورثینگتون (Sam Worthington)، زویی سالدانا (Zoe Saldana) و استفان لنگ (Stephen Lang)، این دنباله‌ها شخصیت‌های جدیدی معرفی می‌کنند که کیت وینسلت (Kate Winslet)، دیوید تولیس (David Thewlis)، کلیف کرتیس (Cliff Curtis)، میشل یو (Michelle Yeoh) و فالکو بازیگران آنها هستند. طرفداران قطعا می‌دانند ستارگان این فیلم سخت مشغول کار هستند و تصاویری از پشت صحنه این فیلم‌ها قبلا منتشر شده‌اند که وینسلت، کرتیس و ویور را زیر آب نشان می‌دادند.

جدا از تصاویری که تاکنون از پشت صحنه آواتار ۲ منتشر شده‌اند، اکنون تصویری از ژنرال آردمور با بازی فالکو منتشر گردیده است.

بزرگترین دشمنان آواتار اصلی RDA بودند و با اینکه توسط ناوی و دوستان انسان‌شان در فیلم اول شکست داده شدند، آدم بدهای ارتش هنوز در پاندورا هستند و سعی دارند از منابع طبیعی ماه بهره برداری کنند. اخیرا تصویری از تجهیزات آزمایشگاهی RDA منتشر شد و همین طور تصویری منتشر شد که تیراندازی در پاندورا را نشان می‌داد.

اضافه شدن ژنرال آردمور به پرسنل RDA در آواتار ۲ قطعا این ایده را تقویت می‌بخشد که انسان‌ها هنوز می‌خواهند ناوی را شکست دهند و کنترل پاندورا برعهده گیرند. البته فالکو حضور پررنگی در این فیلم دارد و برای بازی در سریال The Sopranos و Nurse Jackie تحسین شده است. باتوجه به اینکه او چطور می‌تواند چنین شخصیت‌هایی را به خوبی بازی کند، دال بر انتخاب او توسط کامرون برای بازی نقش ژنرال RDA است.

البته آواتار ۲ با همان مشکل فیلم اول مواجه نخواهد بود و اتفاقات کاملا جدیدی را در آن شاهد خواهیم بود و با قلمرو زیر آب و سخت افزارهای دریایی آشنا می‌شویم.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.