جیمی فاکس به فیلم Day Shift پیوست

26 October 2020 - 12:00

جیمی فاکس (Jamie Foxx) با فیلم Day Shift به نتفلیکس بازگشته که درباره شکارچی خون آشام است و جی‌جی پری (JJ Perry) آن را کارگردانی خواهد کرد. چاد استالسکی (Chad Stahelski) و جیسون اسپیتز (Jason Spitz) تولید فیلم را برای کمپانی ۸۷Eleven Entertainment به همراه شان ردیک (Shaun Redrick) و یوت ییتس ردیک (Yvette Yates Redrick) برای کمپانی Impossible Dream Entertainment برعهده دارند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فاکس تهیه کننده اجرایی و یکی از بازیگران این فیلم خواهد بود و نقش پدر سخت کوشی را ایفا می‌کند که می‌خواهد زندگی خوبی برای دختر ۸ ساله‌اش فراهم کند اما کار تمیز کردن استخر San Fernando Valley تنها ویترینی برای شغل اصلی او، شکار و کشتن خون آشام‌هاست.

تیلر تایس (Tyler Tice) فیلم‌نامه اصلی را نوشته که برنده جایزه گرند شده و شای هیتن (Shay Hatten) نویسنده جان ویک ۳ و ۴ آن را ویرایش می‌کند.

فاکس، داتاری ترنر (Datari Turner) و پیتر بکستر (Peter Baxter) تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.

پری بدلکاری فیلم‌هایی همچون Fast & Furious 9, The Fate of the Furious, Bloodshot و فیلم‌های جان ویک را برعهده دارد.

فاکس به تازگی سر کار Project Power محصول شبکه نتفلیکس بوده و بازیگر و تهیه کننده فیلم جدید They Cloned Tyrone و سریال Dad Stop Embarrassing Me برای این استریمر است. او صداپیشه انیمیشن Soul محصول دیزنی و پیکسار است و نقش الکترو را در سری جدید مرد عنکبوتی مجددا ایفا خواهد کرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.