پیتر دینکلیج و لی‌لی سین صداپیشگان اصلی انیمیشن Hitpig شدند

26 October 2020 - 12:30

کمپانی انگلیسی انیمیشن Aniventure، پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) و لی‌لی سین (Lilly Singh) را برای صداپیشگی هیتپیگ و پیکلز در فیلم انیمیشنی Hitpig در اختیار گرفته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رین ویلسون (Rainn Wilson)، روپل (RuPaul)، هانا گدسبی (Hannah Gadsby) و دنی بون (Dany Boon) دیگر صداپیشگان این فیلم هستند.

سینزیا آنجلینی (Cinzia Angelini) یکی از کارگردانان این انیمیشن است که انیمیتور انیمیشن‌های Minions, Despicable Me 3, Maurizio Parimbelli, Harry Potter و The Order of the Phoenix بوده است. آدام نیگل (Adam Nagle) و دیو رزنبوم (Dave Rosenbaum) تولیدکنندگان فیلم هستند.

این فیلم آینده را نشان می‌دهد و داستان شکارچی شجاع خوک است که شکار بعدی‌اش پیکلز است که فیل احساساتی است که از دستان تریلیونر شیطانی فرار کرده است. گرچه هیتپیگ قرار است این حیوان را بگیرد، این دو راهی ماجراجویی غیرمنتظره‌ای در جهان می‌شوند که اتفاقات خوبی برایشان رقم می‌زند.

برکلی بریتد (Berkeley Breathed) فیلم‌نامه را نوشته و شخصیت پرداز نیز هست. این کارتون ساز آمریکایی، نویسنده کتاب‌های کودکان، کارگردان و فیلم‌نامه نویس برای ساخت کارتون کمیک Bloom County شناخته شده است. شخصیت‌های هیتپیگ و پیکلز برگرفته از کتاب مصور برکلی، Pete & Pickles، هستند.

آنجلینی گفته:

پیتر بخش‌های برابری از یک قلب بزرگ و شوخ طبعی را وارد شخصیتش کرده است.

پاریمبلی نیز گفته:

هیچکس بامزه‌تر از لیکلی نیست. او گرما و عشق به پیکلز بخشیده است.

برکلی نیز درباره بازیگران این پروژه و تجربه کار با تیم Aniventure گفته:

وقتی پیتر و لیلی قبول کردند شخصیت‌های اصلی فیلم باشند، یکی از بهترین لحظاتی بود که می‌شود تصور کرد. آن‌ها با اجرای جالب و خوبشان تِم و پیامی که باید به مخاطب گفته شود را انتقال می‌دهند. از کار کردن با این افراد بسیار خوشحالم.

استودیو Aniventure امسال پاییز راه اندازی شد و فیلم‌های انیمیشنی Riverdance: The Animated Adventure براساس نمایشی به همین نام و Blazing Samurai برگرفته از کتاب Blazing Saddles به کارگردانی مارک کوتسیر (Mark Koetsier) را ساخته است.

انیمیشن‌های Riverdance: The Animated Adventure, Blazing Samurai و Hitpig قرار است سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ اکران شوند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.