تریلر سریال رومانتیک کمدی Dash & Lily منتشر شد

26 October 2020 - 16:00

شبکه نتفلیکس تریلر رسمی سریال رومانتیک کمدی Dash & Lily با بازی آستین ابرامز (Austin Abrams) و میدوری فرانسیس (Midori Francis) را منتشر کرده است که می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رومنس بین دش شکاک و لی‌لی خوش بین شکل می‌گیرد که آرزوها و رویاها و شجاعت را در دفتری که در لوکیشن‌های مختلف در نیویورک می‌برند، خرید و فروش می‌کنند و بعد متوجه شباهت‌های زیادی بین خودشان می‌شوند که اصلا انتظارش را نداشته‌اند.

این سریال برگرفته از کتاب پرفروش Dash & Lily’s Book of Dares نوشته دیوید لویتان (David Levithan) و ریچل کوهن (Rachel Cohn) است. دانته براون (Dante Brown) در نقش بومر، بهترین دوست دش؛ تروی آواتا (Troy Iwata) در نقش برادر بزرگتر لی‌لی، لنگستون؛ کینا مری (Keana Marie)، جیمز سیتو (James Saito) و جودی لانگ (Jodi Long) دیگر بازیگران سریال هستند.

جو تراز (Joe Tracz) شورانر سریال است. تولید این سریال امسال در نیویورک آغاز می‌گردد.

شان لوی (Shawn Levy)، تراز، جاش بری (Josh Barry) از کمپانی ۲۱Laps و نیک جوناس (Nick Jonas) از Image 32 به همراه برد سیلبرلینگ (Brad Silberling) که کارگردان دو قسمت اول نیز هست، کوهن و لویتان تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. فرد سوج (Fred Savage) و پاملا رومانوسکی (Pamela Romamowsky) کارگردانان سریال هستند.

سریال Dash & Lily از ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.