دونالد ساترلند و امه ایکواکر به Moonfall پیوستند

27 October 2020 - 09:00

درحالی‌که آغاز فیلم‌برداری پروژه‌ی علمی-تخیلی پرهزینه‌ی رولاند امریش (Roland Emmerich) نزدیک است، این فیلم‌ساز مشغول بزرگ‌تر کردن تیم بازیگری فیلم «سقوط ماه» (Moonfall) با اضافه کردن دونالد ساترلند (Donald Sutherland) از فیلم «به‌سوی ستارگان» (Ad Astra) و اِمه ایکواکِر (Eme Ikwuakor) از سریال «ناانسان‌های مارول» (Marvel’s Inhumans) است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نیرویی مرموز باعث خارج شدن ماه از مدار خود به دور زمین و قرار دادن آن در دوره‌ی برخوردی با زندگی که می‌شناسیم می‌شود. تنها چند هفته تا برخورد مانده است که یک گروه از افراد مأمور می‌شوند تا با وجود شانس کمی که دارند، کسانی که عاشقان هستند را پشت سر بگذارند و بر روی همه‌چیز خطر کنند تا بر روی سطح ماه فرود بیایند و سیاره‌ی ما را از نابودی نجات دهند.

بازیگر برنده‌ی امی و گلدن گلوب، ساترلند نقش نگهبان آرشیو سری ناسا که شامل حقیقت پشت فرود آپولو بر روی ماه در دهه ۷۰ میلادی است را ایفا می‌کند. او مشغول درگیری درونی با وجدانش بر سر فاش کردن چنین اطلاعاتی با دنیا است درحالی‌که ایکواکر نقش یک افسر بلندمرتبه‌ی ارتش که رابطه‌ی خوبی با پسر و همسر ندارد را ایفا می‌کند. همسر او یک فضانورد ناسا بوده که اکنون پشت‌میزنشین و مدیر شده است و نقش او را هلی بری (Halle Berry) ایفا می‌کند.

در کنار این دو بازیگر که به‌تازگی به فیلم مذکور پیوسته‌اند پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، جان بردلی (John Bradley)، چارلی پلامر (Charlie Plummer)، بری و استنلی توچی (Stanley Tucci) حضور دارند.

فیلم Moonfall توسط امریش کارگردانی می‌شود و فیلم‌نامه‌ی آن توسط خودش، هارالد کلوزر (Harald Kloser) و اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) نوشته‌شده است. امریش این فیلم مستقل را زیر پرچم کمپانی‌اش با عنوان Centropolis Entertainment به همراه کلوزر با کمپانی متعلق به خودش یعنی Street Entertainment تهیه‌کنندگی می‌کنند.

دنیس وانگ (Dennis Wang)، جیمز وانگ (James Wang)، جی.پی. پتیناتو (J.P. Pettinato)، مارکو شپرد (Marco Shepherd)، یوت امریش (Ute Emmerich)، کارستن لورنز (Carsten Lorenz) و استوارت فورد (Stuart Ford) تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را بر عهده دارند.

فیلم Midway دیگر اثر موفق در گیشه و مستقل امریش با تهیه‌کنندگی کمپانی خودش بود که پارسال اکران شد.

 Moonfall طبق برنامه‌ای از پیش تعیین‌شده، قرار است تا در سال ۲۰۲۱ توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای آمریکای شمالی اکران شود.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.