Hannibal به صورت نامنظم همانند سریال شرلوک ساخته خواهد شد

26 December 2016 - 20:30

با شلوغ شدن تقویم کاری مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) و هیو دنسی (Hugh Dancy) و تعهد برایان فولر (Bryan Fuller) به سریال‌های Amazing Stories و American Gods، بسیاری از طرفداران سری Hannibal به این باور رسیده‌بودند که کار این سریال در شبکه NBC به اتمام رسیده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

فولر قبلا اعلام کرده‌بود که علاقه دارد به ساخت این سریال ادامه دهد، ولی تقویم پرترافیک بازیگران و نبود حامی مالی برای ساخت کامل یک فصل از این سریال، مانعی بر سر راه این موضوع بود.

به تازگی فولر در مصاحبه‌ای در برنامه رادیویی Shock Waves، به وجود ایده‌ای جالب برای ادامه دادن سریال اشاره کرد که در آن، Hannibal همانند سریال شرلوک، به صورت محدود و در فاصله‌های زمانی نامنظم منتشر شود.

فصل سوم سریال در زمان پخش خود اساسا به دو بخش شش قسمتی و هفت قسمتی تقسیم شد، در نتیجه طرفداران با روند کار آشنا هستند. همچنین این موضوع مشخص شده‌است که فصل‌های آتی از رمان توماس هریس (Thomas Harris) با عنوان Silence of the Lambs «سکوت بره‌ها» اقتباس خواهد کرد که امتیاز این کار در سال آینده توسط شبکه خریداری خواهد شد. فولر در این مورد گفت:

من فکر می‌کنم که فیلم ساخته شده در سال ۱۹۹۱، بهترین اقتباس ممکن از کتاب بود ولی کماکان زوایا و مسائل بسیاری برای اکتشاف وجود دارد که قالب سریال این فرصت را در اختیار ما می‌گذارد که این کار را انجام دهیم. فکر می‌کنم برای بازیگران نیز این پروژه می‌تواند حکم مینی سریال یا رویدادی را داشته‌باشد که هر از چند گاهی اتفاق می‌افتد. ۶ تا ۸ اپیزود از این داستان می‌سازیم و ۶ تا ۸ اپیزود از آن داستان و این گونه ادامه می‌دهیم. در واقع این پروژه را به صورت نامنظم به پیش خواهیم برد.

در صورت انتشار اخبار بیشتر در این مورد، شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع: DarkHorizons

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.