احتمال مرگ هر کاراکتری در فیلم The Suicide Squad وجود دارد

27 October 2020 - 12:00

با اینکه جیمز گان (James Gunn) کارگردان فیلم The Suicide Squad سخت مشغول آماده کردن این فیلم است ولی او همچنان زمان مورد نیاز برای پاسخ به سؤال هواداران این فیلم در رابطه با‌ آن را دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعاتی از طرح داستانی این فیلم مشخص نشده است، این کارگردان گفته است که او در مورد سرنوشت تمامی کاراکترهای موجود در این فیلم آزادی عمل داشته، چه بخواهد آن کاراکتر را زنده نگه دارد یا آن را بکشد.

او در پاسخ به سؤال برخی از هواداران این فیلم مبنی بر اینکه برخی از کاراکترهای موجود در این فیلم مانند هارلی کویین، ارزش زیادی برای کمپانی سازنده این فیلم دارند پس بنابراین آن‌ها از مرگ در امان خواهند بود، گفت:

هیچ کاراکتری در این فیلم از طرف DC حفاظت نشده بود. آن‌ها آزادی عمل کاملی را به من دادند تا هر کاری که مایل باشم را در این فیلم بتوانم انجام دهم. این مورد یکی از چیزهایی بوده است که من قبل از تولید این فیلم برای آن‌ها با آنان طی کردم و آن‌ها نیز قبول کردند. من دنبال به وجود آوردن لحظه‌های شکه‌کننده نبودم بلکه می‌خواستم به بینندگان این فیلم بگویم که هر اتفاقی امکان دارد در این فیلم رخ دهد.

بعد از این او از کاراکتر یاندو در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به عنوان مثال صحبت کرد چرا که او این کاراکتر را در این فیلم کشت و همچنین او دوباره تأکید کرد که او به جز حضور در فلش بک‌ها دوباره در قسمت بعدی این فیلم باز نخواهد گشت. او گفت:

بعضی وقت‌ها شما می‌توانید کاراکترهای مرده را به صورت بسیار جالبی زنده کنید ولی معمولاً اگر کاراکتری بمیرد و مرگ او بخش مهمی از داستان باشد، آن کاراکتر باید مرده بماند و زنده نشود؛ بنابراین تنها در فلش بک‌ها کاراکتر یاندو را خواهید دید و این کاراکتر تا جایی که من می‌دانم به همین صورت مرده خواهد ماند. در غیر این صورت اگر این کاراکتر زنده شود فداکاری او در داستان این فیلم بی‌معنی و بیهوده می‌شود.

از این حرف‌های او می‌توان برداشت کرد که هر اتفاقی در این فیلم ممکن است روی دهد.

بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند عبارت‌اند از:

جان سینا (John Cena)، جای کورتنی (Jai Courtney)، خواکین کوسیو (Joaquín Cosío)، یوئل کینامان (Joel Kinnaman)،‌ مالین انجی (Maylin Ng)، فلولا بورگ (Flula Borg)، خوان دیگو بوتو (Juan Deigo Botto)، ‌استورم رید (Storm Reid)، پیت دیویدسون (Pete Davidson)، تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، الیس براگ (Alice Brage)، تینش کاجسی (Tinashe Kajese)، دانیلا ملچیور (Daniela Melchior)، پیتر کاپالدی (Peter Capaldi)، خولیو رویز (Julio Ruiz)، جنیفر هالند (Jennifer Holland)، وایولا دیویس (Viola Davis)،‌ ادریس البا (Idris Elba) و مارگو رابی (Margot Robbie).

همان‌طور که ما می‌دانیم، وایولا دیویس، مارگو رابی، جای کورتنی و یوئل کینامان دوباره به ترتیب در نقش‌های آماندا والر، هارلی کویین، کاپیتان بومرنگ و ریک فلگ که در قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۶ حضور داشتند، نیز دوباره در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. دیگر بازیگرهای این فیلم در نقش‌های خود از جمله مایکل روکر (Michael Rooker) در نقش ساوانت (Savant) مأمور خود خوانده‌ای با ثروتی عظیم، فلولا بورگ در نقش نیزه (Javelin) دشمن فانوس سبز و یکی از اعضای گروه Suicide Squad، دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) در نقش پولکا-مرد نقطه‌ای (Polka-Dot Man) ابرشروری که با بتمن و رابین جنگیده است، دانیلا ملچیور در نقش شکارچی موش دوم (Ratcatcher 2) نابودکننده حشراتی که می‌تواند گروهی کوچکی از جوندگان را با فکر خود کنترل و هدایت کند، مالین انجی در نقش مونگال (Mongal) ابرشروری از نژادی بیگانه، پیتر کاپالدی در نقش متفکر (Thinker) شروری که با ذهن تقویت شده می‌تواند اتفاقات آینده را قبل از اینکه اتفاق بیفتد پیش‌بینی کند، الیس براگ در نقش سولسوریا (Solsoria) یاغی از آمریکای جنوبی و عضو گروه Task Force X، پیت دیویدسون در نقش محافظ سیاه (Blackguard) ابرشرور دنیای DC و دشمن Booster Gold، نتا فیلیون (Natha Fillion) در نقش تی.دی.کی (TDK) انسانی با قدرتی غیرعادی که قادر است دست خود را جدا کرده و در مبارزه از آن استفاده کند،‌ شان گان (Sean Gunn) در نقش راسو (Weasel) دشمن Firestorm، جان سینا در نقش نگه‌دارنده صلح (Peace Maker) ابرقهرمان و سربازی که طوری عاشق نگه داشتن صلح است که حتی حاضر است در این راه آدم بکشد، استیو ایجی (Steve Agee) در نقش کینگ شارک (King Shark) کوسه بزرگ انسان‌نما و ادریس البا در نقش بلاداسپورت (Bloodsport) ابرشروری دارای تفنگی با گلوله‌های کریپتونایت و سلاح‌هایی دیگر در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

فیلم‌نامه این فیلم توسط جیمز گان نوشته شده و کارگردانی آن نیز توسط او انجام شده است. چارلز روون (Charles Roven) و پیتر سفرن (Peter Safran) تهیه‌کننده‌های این فیلم هستند. نیک کردا (Nik Korda) نیز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت این فیلم نقش داشته است.

فیلم The Suicide Squad در ششم ماه اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.