یوبی سافت اعلام کرد: چستین و جیلنهال در فیلم The Division حضور دارند

3 August 2016 - 15:00

کمپانی بازیسازی یوبی سافت مدتی است که در حال تلاش برای ورود به دنیای سینما است و اولین قدم این کمپانی نیز ساخت و اکران فیلمی بر اساس سری بازی های پر طرفدار Assassins Creed است. البته برنامه یوبی سافت به همین جا ختم نمی شود و این شرکت در حال برنامه ریزی برای ساخت فیلمی بر اساس بازی The Division است.

بازی The Division که در سال گذشته منتشر شد، توانست فروش بسیار خوبی را رقم بزند و سود مناسبی را برای یوبی سافت به ارمغان بیاورد از این رو این کمپانی برنامه ساخت فیلمی بر اساس این بازی را در دستور کار خود قرار داد. درست در ماه ژوئن یعنی ۳ ماه پس از عرضه بازی بود که شایعه شد که یوبی سافت در حال مذاکره با جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) برای بازی در این فیلم است. چند روز پیش بود که شایعه شد جسیکا چستین (Jessica Chastain) نیز مدنظر یوبی سافت برای ایفای نقش در این فیلم است. با این حال امروز بلاگ رسمی یوبی سافت رسما اعلام کرد که فیلم The Division در دست ساخت است و جیک جیلنهال و جسیکا چستین نیز ستارگان آن خواهند بود. همچنین اضافه شده است که این دو علاوه بر بازی در این فیلم، از طریق کمپانی های فیلمسازی خود یعنی Freckle Films و Nine Stories، در روند تهیه فیلم نیز نقش دارند. به این ترتیب این دومین همکاری جیلنهال با یوبی سافت در یک پروژه سینمایی است. اولین بار این امر در فیلم Prince of Persia: Sands of Time ( شاهزاده فارسی : شن های زمان) رخ داد که البته چندان موفق نبود.

عنوان Tom Clancy’s The Division در یک نیویورک بحران زده و آخرالزمانی جریان دارد. جایی که شیوع یک بیماری همه گیر باعث شده تا نیویورک به یک شهر ویران تبدیل شود و نا امنی، غارت و کشت و کشتار در جای جای آن مشاهده گردد. در این میان، بازیکنان در نقش اعضای یک تیم ویژه وظیفه دارند تا محله منهتن نیویورک را از این هرج و مرج نجات دهند. Tom Clancy’s The Division نه تنها به عنوان یک IP جدید مورد استقبال بی نظیری واقع شد بلکه توانست میزان سریع ترین فروش این کمپانی را نیز به خود اختصاص دهد و در ۵ روز اول انتشار خود، فروش خارق العاده ۳۳۰ میلیون دلاری را رقم بزند.

همانطور که در ابتدای متن گفته شده، The Division تنها فیلم کمپانی یوبی سافت نخواهد بود. این کمپانی در حال حاضر در حال آماده سازی خود برای اکران اولین فیلم سینمایی اش یعنی Assassin’s Creed با بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) است که قرار است در ۲۱ دسامبر اکران شود. همچنین این شرکت برنامه ساخت فیلم هایی بر اساس عناوین Splinter Cell و Ghost Recon است و در کنار این ها سخت به دنبال ساخت فیلمی بر اساس عنوان Watch Dogs است. در ماه ژوئن همچنین یوبی سافت اعلام کرد برنامه ساخت فیلم Far Cry را نیز مدنظر دارد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.