فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3 آغاز شد

27 October 2020 - 11:30

پس از اینکه سونی پیکچرز به صورت رسمی مراحل ساخت فیلم Uncharted (که اقتباسی است از بازی ویدیویی به همین نام) را به اتمام رساند، به نظر می‌رسد که تام هالند (Tom Holland) هیچ زمانی برای استراحت نخواهد داشت چرا که او هیچ وقتی را برای رسیدن به آتلانتا (واقع در ایالت جورجیا آمریکا) برای فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم مورد انتظار Spider-Man 3 تلف نکرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این بازیگر ۲۴ ساله دنیای سینمایی مارول اخیراً پستی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود منتشر کرده که خبر از این می‌دهد او آماده و هیجان‌زده برای شروع فیلم‌برداری این فیلم است.

تام هالند برای بازی در قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی مارول که هنوز عنوان آن مشخص نشده است در نقش مرد عنکبوتی و در کنار بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) که او دوباره نقش دکتر استرنج را در این فیلم بازی خواهد کرد، در مقابل کاراکتر الکترو با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) ایفای نقش خواهد کرد. با توجه به پایان قسمت دوم از این سری با نام Far From Home دیگر دشمنان مرد عنکبوتی نیز تشنه مبارزه با او خواهند بود. در قسمت سوم این فیلم ما دوباره شاهد بازگشت کاراکتر MJ با بازی زندیا کلمن (Zendaya) و کاراکتر ند با بازی جیکوب باتالون (Jacob Batalon) خواهیم بود.

در حالی که اکثر بازیگرانی که در دو قسمت قبلی این سری نقش‌آفرینی کرده بودند قرار است برای این قسمت نیز بازگردند، انتخاب دوباره کاراکتر جیمی فاکس در این فیلم خطوط جدایی مربوط به ۳ سری از این فرنچایز را که سونی ساخته است محو کرده است چرا که علاوه بر جیمی فاکس، جی. کی. سیمونز (J.K. Simmons) در نقش جیمز جونا جیمسون که در سه‌گانه مرد عنکبوتی سم ریمی (Sam Raimi) حضوری ثابت داشته بود قرار است دوباره همان نقش را در این فیلم ایفا کند. علاوه بر این مثل اینکه قرار است کاراکتر Venom که فیلم اختصاصی مربوط به آن نیز توسط سونی ساخت شده بود بعدها به دنیای سینمایی مارول بپیوندد.

در ابتدا قرار بود که این فیلم در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰) اکران شود که به علت ویروس کرونا و شرایط کنونی جهان تاریخ اکران آن به ۵ نوامبر (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) موکول شد و سرانجام مشخص شده است که تاریخ اکران آن ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) خواهد بود.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.