مارک والبرگ اولین تصویر از شخصیت سالی فیلم Uncharted را منتشر کرد

27 October 2020 - 16:30

طرفداران Uncharted می‌توانند اولین تصویر از سالی با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) را در ویدئو تازه منتشر شده در اکانت شخصی این بازیگر مشاهده کنند. این ویدئو بعد از انتشار اولین تصویر از تام هالند (Tom Holland) در نقش نیتان دریک منتشر شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

با انتشار آنلاین عکس این قهرمان جوان، خیلی از طرفداران سراغ ویکتور سالیوان را گرفتند.

تولید فیلم آنچارتد بخاطر شیوع بیماری کرونا متوقف گردیده بود و بنظر می‌رسید دچار وقفه‌های بیشتری شود اما خوشبختانه همه چیز به حالت عادی بازگشت. قبلا هالند گفته بود که والبرگ بهترین ورژن برای این شخصیت است: مارک والبرگ در نقش سالی عالی خواهد بود. بخش بدلکاری در برلین عالی کار کردند و صحنه‌های بدلکاری جذاب خواهند بود.

به کسانی که فکر می‌کنند این فیلم کپی بازی آنچارتد است باید گفته شود که اینگونه نیست و به گفته هالند این فیلم اساس ماجراجویی‌های محبوب بازی را نخواهد داشت.

قطعا از بازی این مجموعه الهام گرفته شده اما این شخصیت بسیار جوان و تازه نفس است چون نمی‌خواهیم بچگی‌های او را ببینیم. اما این فیلم فوق العاده‌ای می‌شود و جهانب است. ما به دور دنیا سفر کردیم و مکان جذابی را دیدیم و من و مارک تابستان خوبی کنار هم داشتیم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.