سریال لایو اکشن Assassin’s Creed توسط نتفلیکس در دست ساخت است

27 October 2020 - 18:00

نتفلیکس امروز اعلام کرد سریال لایو اکشن جدیدی براساس سری بازی‌های ویدیویی محبوب Assassin’s Creed «اساسینز کرید» محصول یوبیسافت خواهد ساخت. جیسون آلتمن و دنیل کراینیک از یوبیسافت تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برعهده دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جیسون آلتمن رئیس بخش فیلم و تلویزیون یوبیسافت در این باره گفته است:

از حدود ۱۰ سال پیش تاکنون، میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا به تبدیل برند محبوب Assassin’s Creed به یک فرنچایز نمادین کمک کرده‌اند. ما خوشحالیم که قرار است سریال Assassin’s Creed را با همکاری نتفلیکس بسازیم و برای روایت حماسه بعدی این دنیای گسترده آماده هستیم.

پیتر فرایدلندر معاون بخش سریال‌های اریجینال نتفلیکس نیز گفت:

ما خوشحالیم که قرار است با همکاری یوبیسافت، داستان‌های غنی و چندلایه‌ای که این فرنچایز به آن‌ها مشهور است را به یک سریال تبدیل کنیم. از دنیاهای تاریخی شگفت‌انگیز تا محبوبیت جهانی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فرنچایزهای بازی‌های ویدیویی تاریخ، ما متعهد هستیم تا یک داستان حماسی و مهیج براساس این IP خاص بسازیم و محتوای عمیق‌تری برای طرفداران این سری به ارمغان بیاوریم.

این اولین باری نیست که فرنچایز Assassin’s Creed به اشکال دیگر مورد اقتباس قرار می‌گیرد. در حالی که طی این سال‌ها شاهد عرضه پروژه‌های انیمیشنی کوچکی بوده‌ایم، بزرگترین و مشهورترین اقتباس از این سری بازی ویدیویی، فیلم لایو اکشن Assassin’s Creed محصول ۲۰۱۶ با بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) بوده است. آن فیلم خط داستانی مجزایی از بازی‌ها داشت و به شکست بزرگی در باکس‌آفیس تبدیل شد. این سریال نتفلیکسی، اولین پروژه لایو اکشن از این فرنچایز پس از آن فیلم است.

هنوز مشخص نیست این سریال جدید چه زمانی از نتفلیکس پخش خواهد شد. Assassin’s Creed Valhalla «اساسینز کرید والهالا» جدیدترین و بزرگترین بازی در این فرنچایز قرار است در تاریخ ۱۰ نوامبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس/اس، استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر شود. همچنین وقتی کنسول پلی‌استیشن ۵ در تاریخ ۱۲ نوامبر عرضه شود، این بازی برای آن پلتفرم هم منتشر خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.