نتفلیکس حق پخش فیلم Concrete Cowboy را از آن خود کرد

27 October 2020 - 19:30

فیلم Concrete Cowboy در جشنواره TIFF امسال پخش شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

نتفلیکس حق پخش جهانی درام Concrete Cowboy را با بازی ادریس البا (Idris Elba) و کلیب مک‌لاگین (Caleb McLaughlin) که در زمان اکران در جشنواره فیلم تورنتو در ماه سپتامبر مورد تحسین قرار گرفت، از آن خود کرد.

در حالی که هیچ تاریخ انتشاری مشخص نشده است، این سرویس پخش، انتشار فیلم را برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده است.

هلدینگ Endeavor Content به نمایندگی از فیلم و فیلم‌سازان این معامله را انجام داد. هیچ اطلاعاتی از رقم این معامله در دسترس نیست.

این فیلم اقتباسی از رمان Ghetto Cowboy نوشته جی نری (G. Neri) و کارگردانی ریکی استاب (Ricky Staub) و پیرامون یک نوجوان مشکل‌دار، با بازی مک لاگلین که پیش‌تر در سریال Stranger Things بازی می‌کرد، است که در حالی که تابستان را در فیلادلفیای شمالی می‌گذراند، بین یک زندگی جنایتکار و خرده فرهنگ (فرهنگی که در دل فرهنگ اصلی است ولی با فرهنگ مادر تفاوت دارد) گاوچرانی شهری پدرش که حال با او غریبه شده درگیر می‌شود. استاب فیلم‌نامه را با همکاری دن والسر (Dan Walser) نوشته است. جارول جروم (Jharrel Jerome) نیز در این فیلم حضور دارد.

خبرگزاری Hollywood Reporter این فیلم را یک درام پویا و مطلوب درباره خانواده‌ای ازهم‌پاشیده که به طرق غیر منتظره‌ای دور هم جمع می‌شوند، به حساب می‌آورد.

لی دنیلز (Lee Daniels)، تاکر تولی (Tucker Tooley)، جف جی واکسمن (Jeff G. Waxman) و جنیفر مادلوف (Jennifer Madeloff) با همکاری البا و والسر تهیه‌کنندگی این فیلم را انجام دادند. کمپانی Tucker Tooley Entertainment سرمایه‌گذار مالی این درام بود.

گرگ رنکر (Greg Renker)، جیسون بارهایت (Jason Barhydt)، گرگوری جنسولن (Gregoire Gensollen)، لورین برجس (Lorraine Burgess)، گرگ نری (Greg Neri)، سم مرسر (Sam Mercer)، تیگن جونز (Tegan Jones)، استیسی هاگنبل (Staci Hagenbaugh)، الستر برمینگهام (Alistair Burlingham) و گری راسکین (Gary Raskin) تهیه‌کنندگان اجرایی این درام بودند.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.