جنیفر لوپز و آرمی همر بازیگران اصلی فیلم Shotgun Wedding خواهند بود

28 October 2020 - 12:30

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و آرمی همر (Armie Hammer) برای بازی در فیلم اکشن کمدی کمپانی Lionsgate با نام Shotgun Wedding انتخاب شده‌اند. کارگردان فیلم Pitch Perfect با نام جیسون مور (Jason Moore) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه این فیلم را مارک همر (Mark Hammer) و لیز مریوتر (Liz Meriwether) با همکاری یکدیگر نوشته‌اند.

تاد لیبرمن (Todd Lieberman) از کمپانی Mandeville Films و دیوید هوبرمن (David Hoberman) که فیلم Wonder را برای کمپانی Lionsgate تولید کرده است، وظیفه تولیدکنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. از دیگر تولیدکنندگانی که برای تولید این فیلم به این دو نفر اضافه خواهند شد می‌توان کمپانی Nuyorican Productions متعلق به جنیفر لوپز و ایلین گلداسمیت توماس (Elaine Goldsmith-Thomas) و بنی مدینا (Benny Medina) را نام برد. الکس یانگ (Alex Young) علاوه بر نظارت در تولید این پروژه، به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این فیلم با همکاری کمپانی Mandeville Films و به همراه کورتنی باکستر (Courtney Baxter) از کمپانی Nuyorican Productions در تولید آن نقش خواهد داشت.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) به همراه جورج دیوئی (George Dewey) از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهد بود. جیمز میرز (James Myers) و اسکات او برایان (Scott O’Brien) از طرف کمپانی Lionsgate بر تولید آن نظارت خواهند داشت. انتظار می‌رود که مراحل تولید فیلم Shotgun Wedding از اوایل سال بعد آغاز شود. این فیلم قرار است در مراسم American Film Market ارائه شود.

ارین وسترمن (Erin Westerman) رئیس تولیدات کمپانی Lionsgate’s Motion Picture Group درباره ساخت این فیلم گفت:

جنیفر لوپز و آرمی همر جذابیت بسیار زیادی دارند. چه جدا و چه با یکدیگر، این دو بهترین جفت انتخاب شده برای بازی در این فیلم اکشن کمدی هستند. هر دو آن‌ها بازیگران بسیار خنده‌داری هستند که در عین حال می‌توانند اکشن این فیلم را نیز عالی انجام دهند ولی چیزی که این فیلم را از دیگر فیلم‌ها جدا می‌کند نحوه بازی این دو کنار یکدیگر است طوری که در حین تماشای این فیلم شما نمی‌توانید چشم خود را از این دو نفر بردارید.

داستان این فیلم بر روی دو کاراکتر دارسی با نقش‌آفرینی جنیفر لوپز و تام با نقش‌آفرینی آرمی همر تمرکز دارد که این دو خانواده‌های دوست داشتنی ولی صاحب نظر خود را برای ازدواج با یکدیگر دور هم جمع می‌کنند در حالی که این زوج آرام آرام نظرشان در رابطه با ازدواج با یکدیگر تغییر می‌کند و اگر این دلیل کافی برای خراب شدن این جشن نیست این را هم به آن اضافه کنید که در این حین تمام کسانی که در این جشن حضور دارند گروگان گرفته شده و زندگی همه آن‌ها به خطر می‌افتد.

جنیفر لوپز را می‌توان در فیلم آینده مورد انتظار کمپانی Universal با نام Marry Me که او نقش مقابل اوون ویلسون (Owen Wilson) را بازی کرده است مشاهده کرد. او جدیداً برای بازی در فیلم Hustlers کمپانی STX از طرف منتقدان نقدهای خوبی را نیز دریافت کرده است.

آرمی همر را نیز می‌توان در فیلم دلهره‌آور نتفلیکس با نام Rebecca که به‌ تازگی در این شبکه اینترنتی پخش شده است در کنار لیلی جیمز (Lily James) مشاهده کرد. او همچنین در فیلم مورد انتظار Death On the Nile که قرار است در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه) اکران شود در مقابل بازیگرانی همچون گل گدوت (Gal Gadot) و الیزابت دبیکی (Elisabeth Debicki) ایفای نقش کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.