مت دیمون به جمع بازیگران فیلم No Sudden Move شبکه HBO Max پیوست

28 October 2020 - 12:00

طبق گزارش‌ها مت دیمون (Matt Damon) نقش کوتاهی را در فیلم جنایی دلهره‌آور جدید شبکه HBO Max با نام No Sudden Move و با کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) ایفا خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این نهمین باری است که برنده جایزه اسکار مت دیمون با همکاری برنده جایزه اسکار فیلم‌سازی استیون سودربرگ پس از بازی در فیلم‌های سه‌گانه Ocean‘s و Contagion و The Informant و Behind the Candelabra و Unsane و Che Part 2 فیلمی را دوباره با همکاری یکدیگر می‌سازند. معمولاً درست است که مت دیمون در فیلم‌های استیون سودربرگ بیشتر اوقات جزو یکی از نقش‌های اصلی است ولی غیرمعمول نیست که او در بعضی از این فیلم‌ها نقش‌های کوچک‌تری مانند نقش‌هایی که او در فیلم Unsane و Che Part 2 ایفا کرده است را نقش‌آفرینی کند.

گزارش‌ها حاکی از این است که مت دیمون برای فیلم‌برداری صحنه‌های خود در این فیلم به مدت دو روز در شهر دیترویت آمریکا حضور خواهد داشت و او به جمع بازیگرهای بزرگ این فیلم از جمله دان چیدل (Don Cheadle)، بنیسیو دل تورو (Benicio Del Toro)، دیوید هاربر (David Harbour)، ایمی سایمتز (Amy Seimetz)، جان هم (Jon Hamm)، ری لیوتا (Ray Liotta)، کیرن کالکین (Kieran Culkin)، برندن فریزر (Brendan Fraser)، نوآ جوپ (Noah Jupe)، بیل دوک (Bill Duke)، فرانکی شا (Frankie Shaw) و جولیا فاکس (Julia Fox) اضافه خواهد شد.

فیلم No Sudden Move در سال ۱۹۹۵ و در دیترویت آمریکا روایت می‌شود که داستان آن بر روی گروهی از خلاف‌کارهای کوچک و پیش‌پاافتاده متمرکز است که برای دزدیدن چیزی که فکر می‌کنند سند ساده‌ای است استخدام شده‌اند. وقتی که نقشه آن‌ها به طرز بدی اشتباه پیش می‌رود، آن‌ها شروع به جستجو در شهر در حال تغییر دیترویت جهت کسی که آنان را استخدام کرده است می‌کنند. فیلم‌نامه این فیلم را اد سولومون (Ed Solomon) نوشته است و کیسی سیلور (Casey Silver) این فیلم را نیز تولید می‌کند.

سودربرگ فیلم دیگری را نیز برای شبکه اینترنتی HBO Max با نام Let Them All Talk و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله مریل استریپ (Meryl Streep)، کندیس برگن (Candice Bergen)، دایان ویست (Dianne Wiest)، لوکاس هجز (Lucas Hedges) و جما چان (Gemma Chan) در آینده منتشر خواهد کرد. داستان این فیلم درام درباره نویسنده‌ای موفق است که با دوست قدیمی خود به سفری می‌روند که علاوه بر خوشگذرانی، زخم‌های عاطفی خود را نیز درمان کنند.

مت دیمون تا به حال شش بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است که او در سال ۱۹۹۸ برای نوشتن فیلم‌نامه اورجینال فیلم Good Will Hunting به همراه بن افلک (Ben Affleck) برنده جایزه اسکار شده است. او اخیراً در فیلم Ford v. Ferrari در نقش طراح ماشینی با نام کرول شلبی نقش‌آفرینی کرده است که این فیلم توانست در باکس آفیس جهانی فروشی بیش از ۲۵۵.۵ میلیون دلار را تجربه کند. او جدیداً بازی در فیلم درام The Last Duel کمپانی ۲۰th Century Studios با کارگردانی ریدلی اسکات (Ridley Scott) را به اتمام رسانده است که علاوه بر اینکه او جزو یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم است، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را نیز با همکاری بن افلک و نیکول هولوفسنر (Nicole Holofcener) بر عهده داشته است. علاوه بر همه این‌ها او در فیلم درام دلهره‌آور تام مک‌کارتی (Tom McCarthy) با نام Stillwater که توسط کمپانی Amblin/Focus Features ساخته شده است نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم در ابتدا قرار بود که در تاریخ ۶ نوامبر (۱۶ آبان ماه) در سینماها پخش شود ولی به علت ادامه شیوع ویروس کرونا پخش آن به زمان نامعلوم دیگری موکول شد. مجموع فروش فیلم‌هایی که مت دیمون در آن نقش‌آفرینی کرده است در باکس آفیس جهانی به رقم ۱۰ میلیارد دلار نزدیک شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.