سریال Narcos: Mexico برای فصل سوم تمدید شد

28 October 2020 - 18:30

در ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس، وگنر مورا (Wagner Moura) بازیگر سریال Narcos «نارکس» گفت قرار است چندین اپیزود از Narcos: Mexico «نارکس: مکزیک» را کارگردانی کند. حالا نتفلیکس ساخت فصل سوم این سریال محبوب را تایید کرده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فصل سوم که در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد، داستان جهانی‌ شدن تجارت مواد مخدر و جنگی که پس از تقسیم امپراطوری فلیکس شروع شده را روایت می‌کند. در همین حین که کارتل‌های جدید تلاش می‌کنند تا از چالش‌های سیاسی و خشونت شدید جان سالم به در ببرند، نسل جدیدی از اربابان مکزیکی ظهور می‌کنند. اما در این جنگ، حقیقت اولین قربانی است – و هر دستگیری و قتلی فقط باعث می‌شود پیروزی واقعی دیرتر به دست بیاید.

اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) مهم‌ترین بازیگر بازگشته از فصل قبلی است که همچنین شامل خوزه ماریا یازپیک (José Maria Yazpik)، آلبرتو آمان (Alberto Ammann)، آلفونسو دوسال (Alfonso Dosal)، مانوئل ماسالوا (Manuel Masalva)، الخاندرو ادا (Alejandro Edda) و مت لشر (Matt Letscher) هستند. بنابراین در فصل سوم شاهد حضور دیگو لونا (Diego Luna) نخواهیم بود. البته ممکن است او حضوری افتخاری در نقش فلیکس داشته باشد، اما خیلی منتظر چنین لحظه‌ای نباشید.

مورا نقش پابلو اسکوبار را در دو فصل اول سریال Narcos بازی کرد، و حالا برای کارگردانی فصل جدید سریال Narcos: Mexico برگشته است. اریک نیومن (Eric Newman) نیز پس از پنج فصل از مقام شورانری سریال کناره‌گیری کرده، و این کار را به همکار قدیمی خودش کارلو برنارد (Carlo Bernard) واگذار کرده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.