نیکول کیدمن با همکاری آمازون سریال درام Things I Know to Be True را می‌سازند

29 October 2020 - 12:00

نیکول کیدمن (Nicole Kidman) بار دیگر پروژه‌ای را با همکاری آمازون تولید خواهد کرد. این پروژه که Things I Know to Be True نام دارد، داستانش بر اساس نمایشنامه اندرو بوول (Andrew Bovell) خواهد بود. این سومین پروژه ایست که نیکول کیدمن برای شبکه اینترنتی آمازون تولید و نقش‌آفرینی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این تولیدکننده و بازیگر مشهور قرار است که علاوه بر نقش‌آفرینی در سریال Things I Know to Be True برای آمازون جزء یک از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز باشد. این سریال پس از سریال The Expatriates و Pretty Things سومین پروژه ایست که او با همکاری آمازون در دست تولید قرار دارد.

داستان این فیلم که بر اساس نمایشنامه Things I Know to Be True است بر روی زوجی با نام باب و فرن پرایس تمرکز دارد که آن‌ها بچه‌های خود را نظاره می‌کنند که چگونه با تصمیم‌هایی غیرمنتظره مسیر زندگی‌شان تغییر می‌دهند. این سریال مسائلی مانند تاب‌آوری یک ازدواجی پایدار و اینکه چگونه علاقه اعضای یک خانواده به یکدیگر می‌تواند تکامل پیدا کند را بررسی می‌کند.

نیکول کیدمن درباره این سریال گفت:

من هیچ‌وقت تجربه دیدن نمایشنامه اندرو بوول را در سیدنی (استرالیا) فراموش نخواهم کرد چرا که این نمایشنامه یک تجربه بی‌نظیری بود. نمایشنامه اندرو بوول عالی است و فیلم‌نامه‌ای که او برای این سریال نوشته است هم به همان اندازه فوق‌العاده است. با باور آمازون، راهنمایی جن سالکه (Jen Salke) و گروه تولیدکنندگی فوق‌العاده، ما امید بزرگی برای تبدیل این سریال به سریالی فوق‌العاده را داریم.

کمپانی‌های که در تولید این سریال نقش خواهند داشت شامل Amazon Studios و NBCUniversal International Studios و Matchbox Pictures و Blossom Films و به همراه Jan Chapman Films می‌باشند. اندرو بوول با اقتباس از نمایشنامه خود فیلم‌نامه این فیلم را نوشته است و او به همراه نیکول کیدمن و پر ساری (Per Saari) از کمپانی Blossom Films،‌ آماندا هیگز (Amanda Higgs) و آلاستر مک کینون (Alastair McKinnon) از کمپانی Matchbox Pictures و به همراه Jan Chapman تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

رئیس استودیوهای آمازون با نام جنیفر سالکه (Jennifer Salke) درباره ساخت این سریال گفت:

Thing I Know To Be True یک نمایشنامه فوق‌العاده پیچیده و سفری احساسی است که به این می‌پردازد که چه چیزی یک خانواده را از هم جدا می‌کند و در عین حال ارتباط بین اعضای این خانواده را مورد آزمون قرار می‌دهد. ما برای تولید این سریال قدردان اندرو بوول و همکاران خود در آمازون پرایم هستیم و ما مفتخر هستیم تا با همکاری نیکول کیدمن و پر ساری و تمام کسانی که در کمپانی Blossom Films مشغول هستند این پروژه را بسازیم.

سرانجام اندرو بوول نیز درباره ساخت این سریال گفت:

این سریال داستانی در رابطه با خانواده است، چیزی (خانواده) که شما کل زندگی‌تان تلاش می‌کنید که از آن فرار کرده که با انجام دادن آن در انتها آرزو می‌کند که این چیزی را که از دست داده‌اید دوباره برگردانید. من بسیار خوشحالم که بازیگر با استعداد و بزرگی مانند نیکول کیدمن قرار است نقش فرن پرایس را در این سریال بازی کند. این کاراکتر هم به عنوان مادر و هم به عنوان یک خانم کاراکتری بسیار پیچیده، سخت و کاملاً گیرایی است. من بسیار هیجان‌زده هستم که کمپانی بزرگ و مهمی مانند آمازون به ساخت سریالی بر اساس این نمایشنامه من علاقه نشان داده است تا بتوانیم آن را به مردم جهان نشان دهیم.

نیکوا کیدمن در حال حاضر در سریال کوتاه شبکه HBO با نام The Undoing که در حال پخش است علاوه بر نقش‌آفرینی در آن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده داشته است. این سریال دومین سریالی است که پس از سریال Big Little Lies با همکاری دیوید ای کلی (David E. Kelley) آن را ساخته‌اند. علاوه بر این پروژه آمازون، او همچنین قرار است که سریال کوتاهی با نام Nine Perfect Strangers را برای شبکه Hulu تولید کند. همچنین او جزء یکی از بازیگران فیلم موزیکال رایان مورفی (Ryan Murphy) با نام The Prom نیز است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.