برایان تایری هنری به فیلم اکشن Bullet Train سونی پیوست

29 October 2020 - 12:30

ستاره اهل آتلانتا آمریکا برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) به جمع بازیگران فیلم اکشن دلهره‌آور سونی با نام Bullet Train اضافه شد. برد پیت (Brad Pitt)، جوئی کینگ (Joey King)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor Johnson)، اندرو کوجی (Andrew Koji) از دیگر بازیگرانی خواهند بود که قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارگردان فیلم Hobbs & Shaw دیوید لیچ (David Leitch) علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم که آن را با همکاری زک اولکویچ (Zak Olkewicz) خواهد نوشت، وظیفه کارگردانی آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم بر اساس رمان ژاپنی با نام Maria Beetle نوشته شده توسط نویسنده پرفروشی با نام کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka) می‌باشد. ریوسوکه ساگوسا (Ryosuke Saegusa) و یوما ترادا (Yuma Terada) از کمپانی CTB Inc که نماینده کوتارو ایساکا و این IP هستند جز تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) به همراه آنتوان فوکوا (Antoine Fuqua) از طریق کمپانی ۸۷North این فیلم را تولید خواهند کرد. کت سامیک (Kat Samick) یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهد بود و بریتنی موریسی (Brittany Morrissey) از طرف سونی پیکچرز بر تولید این فیلم نظارت خواهد کرد.

داستان این فیلم هنوز مشخص نیست و به همین ترتیب معلوم نیست که برایان تایری هنری نقش چه کسی را بازی خواهد کرد.

برایان تایری هنری فیلم‌های آینده زیادی را در برنامه خود دارد. او در فیلم آینده نتفلیکس با نام The Woman in the Window در مقابل ایمی آدامز (Amy Adams) و گری اولدمن (Gary Oldman) نقش‌آفرینی کرده است. پس از این فیلم او در کنار ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در فیلم Superintelligence شبکه اینترنتی HBO Max که قرار است در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۶ آذر ماه) در این شبکه پخش شود ایفای نقش کرده است. او همچنین در فیلم بزرگ Godzilla vs. Kong نیز بازی کرده است که برنامه‌ریزی شده است که این فیلم در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود که البته به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا احتمال دارد که تاریخ اکران این فیلم دوباره جابه‌جا شود.

او در حال حاضر در فیلم The Eternals مارول نقش‌آفرینی کرده است که این فیلم قرار است در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود. علاوه بر این او در فیلمی با عنوانی نامشخص در مقابل جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) برای کمپانی A24 ایفای نقش کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.