پارامونت تغییر تاریخ انتشار انیمیشن Rumble را اعلام کرد

29 October 2020 - 13:00

کمپانی پارامونت تاریخ انتشار انیمیشن Rumble را از تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ (۳۰ دی ۱۳۹۹) به تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۱ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) به تعویق انداخت. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دو کمپانی Paramount Animation و WWE Studios در ساخت این انیمیشن به کارگردانی همیش گریو (Hamish Grieve) که در اصل قرار بود در تابستان سال ۲۰۲۰، قبل از تعطیل شدن امور به خاطر همه‌گیری کرونا منتشر شود، با یکدیگر همکاری کردند. این انیمیشن اکنون فقط به فاصله یک سال از زمان تعطیل شدن گیشه‌های فروشش در اوایل تابستان (در زمان عادی)، باز می‌گردد.

داستان این انیمیشن نوشته گریو و مت لیبرمن (Matt Lieberman) بر اساس یک رمان گرافیکی از راب هارل  (Rob Harrel) است و پیرامون جهانی است که کشتی هیولا‌ها یک ورزش جهانی است و هیولاهای ورزشکار فوق ستاره‌ای در آن جهان وجود دارند. این انیمیشن داستان وینی، با صداپیشگی جرالدین ویسواناتان (Geraldine Viswanathan)، را دنبال می‌کند که قصد دارد با مربیگری یک هیولای بازنده‌ی محبوب، با صداپیشگی ویل آرنت (Will Arnett)، پا جای پای پدرش گذاشته و قهرمان مسابقات کشتی شود.

تری کروز (Terry Crews)، گروه WWE، بکی لینچ (Becky Lynch) و رومن رینز (Roman Reigns) سرپرستی گروه صداپیشگانی را بر عهده دارند که شامل: تونی دانزا (Tony Danza)، استفن ای اسمیت (Stephen A. Smith)، جیمی تاترو (Jimmy Tatro)، بن شوارتز (Ben Schwartz) و مایکل بافر (Michael Buffer)، می‌شوند. مارک باکشی (Mark Bakshi) و برد بوکر (Brad Booker) تهیه‌کنندگان این انیمیشن هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.