سریال The Baby-Sitters Club نتفلیکس برای فصل دوم تمدید شد

29 October 2020 - 13:30

سریال The Baby-Sitters Club برای فصل دوم بازخواهد گشت. نتفلیکس این سریال پرطرفدار را که بر اساس رمان پرفروشی با همین نام ساخته شده است برای فصل دوم تمدید کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فصل دوم سریال The Baby-Sitters Club دوستی و ماجراجویی‌های کریستی توماس، مری آن اسپیر، کلودیا کیشی، استیسی مک گیل، دوان شفر، جسی رمزی، مالوری پایک به عنوان بچه‌های راهنمایی مدرسه‌ای در شهر Stoneybrook کنتیکت آمریکا که کسب و کار پرستاری از کودک را در این شهر راه انداخته‌اند دنبال می‌کند.

نویسنده کتاب و تولیدکننده سریال ان ام. مارتین (Ann M. Martin) اولین کسی بود که ایده این سریال را مطرح کرد که در آن دختربچه‌هایی با پیشینه‌ها، شخصیت‌ها  و عقیده‌های متفاوت را کنار هم جمع کرده تا با همکاری یکدیگر کاری را ایجاد کنند و دوستی بین خود را تقویت کنند.

این اقتباس خانوادگی توسط کمپانی Walden Media ساخته شده است. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل مایکل دی لوکا (Michael De Luca) به همراه لوسی کیتادا (Lucy Kitada) و فرانک اسمیت (Frank Smith) از کمپانی Walden Media، نیا کوکوکف (Naia Cucukov) و بن فورر (Ben Forrer) می‌باشند. ریچل شوکرت (Rachel Shukert) مدیر این سریال و تهیه‌کننده اجرایی آن به همراه لوسیا آنیلو (Lucia Aniello) و لوسی کیتادا (Lucy Kitada) می‌باشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.