اولین بازیگری بی‌بی رکسا در فیلم Queenpins

29 October 2020 - 17:00

کربی هوول-باپتیست (Kirby Howell-Baptiste)، وینس واون (Vince Vaughn) و پاول والتر هوزر (Paul Walter Hauser) نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هنرمند موسیقیدان بی‌بی رکسا (Bebe Rexha) اولین بازیگری خود را در فیلم Queenpins به سرپرستی کریستن بل (Kristen Bell) انجام می‌دهد.

استودیو سازنده فیلم‌های Bad Moms و Hustlers یعنی Studio STXfilms سازنده این کمدی زنانه است که هوول-باپتیست، واون و والتر هوزر نیز در آن بازی می‌کنند.

فیلم Queenpins داستان زنی خانه‌دار در حومه شهر را دنبال می‌کند که از نادیده گرفته شدن توسط همسر و جامعه‌اش خسته شده است و تصمیم می‌گیرد با راه‌اندازی یک کلوپ کوپن غیرقانونی کنترل زندگی‌اش را بدست آورد.خلاقیت او در پایان کلاهبرداری میلیون‌ها دلار از شرکت‌های بزرگ مواد غذایی در حالی که معاملات را به میلیون‌ها کوپن‌گیر دیگر تحویل می‌دهد، تمام می‌شود.

آرون گودت (Aron Gaudet) و گیتا پولاپیلی (Pullapilly) فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند و کارگردانی این فیلم را برعهده خواهند داشت. کمپانی‌های AGC Studios و Marquee Entertainment پشت ساخت این فیلم هستند و تهیه‌کنندگی آن را لیندا مک دانا (Linda McDonough) از AGC در کنار نیکی واین‌استوک (Nicky Weinstock) از Red Hour، برعهده دارند. رئیس AGC Studios، استوارت فورد (Stuart Ford)، و میگل ای پالوس (Miguel A. Palos) در کنار بن استیلر (Ben Stiller) و برین سولبرگ (Breean Solberg) از Red Hour تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.

پاتریشیا برگا (Patricia Braga) نظارت بر پروژه STXfilms را برعهده دارند.

رئیس STXfilms، آدام فوگلسن (Adam Fogelson) گفت:

این یک فیلم عالی برای بی‌بی است که اولین بازیگری فیلم سینمایی خود را در یک لایواکشن تجربه کند. او یک استعداد خارق‌العاده و فوق ستاره بین‌المللی است و ما دوست داریم او نقش تمپی تینا، یک هکر کامپیوتر غیرعادی که در کلاهبرداری کوپن به قهرمان ما کمک می‌کند، را بازی کند. ما می‌دانیم که او به این فیلم شوق، استعداد و شخصیت زیادی می‌بخشد.

رکسا پیش‌تر در انیمیشن UglyDolls از STX صداپیشگی کرده است.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.